Terug

Levering van defecte koelkast

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: KREFEL

10/01/2023

Beste,Op 30 december 2022 werd bij mij een koelkast van Liebherr geleverd en geinstalleerd. Bedrag van 1149 euro werd volledig betaald door mij.Koelkast blijkt defect te zijn, Krefel komt dit op 3 januari 2023 vaststellen. Direct omruilen is niet mogelijk, akkoord van de fabrikant (Liebherr) is eerst nodig.Ondertussen zijn we 10 januari 2023, bijna 2 weken zonder koelkast...Mvg,David

Berichten (1)

KREFEL

Naar: D. G.

11/01/2023

Beste David,Wij hebben jouw mail goed ontvangen.Het spijt ons dat Liebherr je nog niet gecontacteerd heeft voor een afspraak in te plannen.Blijbaar was het serienummer niet correct en Lieberr aanvaardt geen herstellingen zonder serienummer of verkeerde serienummers.Kan je ons voor alle zekerheid een foto bezorgen van de sticker waar het serienummer op te zien is?Zodra wij deze ontvangen hebben, kunnen wij dit naar Liebherr doorsturen.Bedankt.Met vriendelijke groeten,SandraCustomer Happiness Teammember ref:_00D5I3dQ0g._5005IWwo25:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform