Terug

Levering van de krant

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. D.

Naar: DE STANDAARD

19/07/2025

Beste, Sinds een drietal maanden kiest de uitgever van De Standaard voor een nieuwe bezorger van de krant. We hebben een abonnement dat voorziet in zowel een papieren krant als digitale toegang. We hebben in heel deze periode nagenoeg geen enkele weekendkrant ontvangen. We zitten ondertussen aan de 11-de niet ontvangen weekendkrant. We vullen getrouw de 'bezorgingsmelding' in, maar behalve een automatische bevestiging is daarvan geen effect te zien. Dat de klantendienst de informatie doorgeeft aan de bezorger heeft in dit geval duidelijk geen effect. Ons krantenabonnement wordt elke keer met één dag verlengd, maar dat vind ik ondertussen lang niet meer voldoende als compensatie. We hebben betaald voor een dienst die hier duidelijk niet geleverd wordt. Dat alle krantenuitgevers tegelijk een andere leverancier gekozen hebben, betekent ook dat de concurrentie hier niet kan spelen. Met vriendelijke maar ongeduldige groet, Johan Deprez

Berichten (1)

DE STANDAARD

Naar: J. D.

09/09/2025

Beste Bij deze bevestig ik dat onderstaande klacht onderling met de klant afgehandeld werd. Met vriendelijke groet Robby Van Rossum Customer Services Manager Mediahuis Katwilgweg 2 B-2050 Antwerpen www.mediahuis.be Van: klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 19 juli 2025 10:45 Aan: onlineservice@standaard.be Onderwerp: Levering van de krant ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform