Terug

Levering uitgesteld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

J. B.

Naar: bol.com

28/07/2025

Goedemorgen, gisteren artikel gekocht dat zogezegd in stock is want volgende dag geleverd nu zogezegd pas op woensdag proberen te annuleren maar krijg niks van antwoord ik wil mijn geld terug voor nalatigheid is 2 de klacht bij bol.com zie bijlage van bewijs

Berichten (7)

bol.com

Naar: J. B.

28/07/2025

Goedemorgen Jean, Bedankt voor je bericht. Erg spijtig om te vernemen dat we het artikel niet kunnen leveren op de verwachte leverdatum. Je annuleringverzoek hebben we in goede orde ontvangen. De collega’s van het magazijn zullen de annulering zo snel mogelijk verwerken. Je ontvangt een e-mail zodra de annulering is bevestigd. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 28 juli 2025 06:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Levering uitgesteld ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. B.

Naar: bol.com

29/07/2025

Goedemorgen het is nog steeds niet geannuleerd is dat misschien normaal denk dat het geleverd gaat worden en dan moet ik het nog terugsturen zeker en weer 15 dagen wachten naar geld terug

bol.com

Naar: J. B.

29/07/2025

Goedemorgen Jean, Bedankt voor je reactie. We zien inderdaad dat de annulering nog niet is verwerkt. Excuses hiervoor! We gaan het magazijn contacteren met het verzoek om de annulering zo snel mogelijk te laten verwerken. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 29 juli 2025 06:16 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van JEAN LOUIS FRANCIS B ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. B.

Naar: bol.com

29/07/2025

Beste ik hoop dat ze het toestel niet meer gaan opsturen want zoals u kan zien terugsturen lukt niet meer is zogezegd geannuleerd maar nog steeds geen bevestiging ontvangen begint echt lang te duren nu misschien magazijnier wakker maken want dutje duurt lang nu al meer dan 35 uur

bol.com

Naar: J. B.

29/07/2025

Goedemiddag Jean, Inmiddels is de bestelling geannuleerd en verwerkt. Het artikel zal niet meer worden opgestuurd. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 29 juli 2025 12:31 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van JEAN LOUIS FRANCIS B ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. B.

Naar: bol.com

31/07/2025

Goedemorgen, Dacht dat de bedoeling was om mij terug te betalen en niet opnieuw proberen geld af te halen dit gaat echt te ver gelieve asap het in orde te brengen

bol.com

Naar: J. B.

31/07/2025

Goedemiddag Jean, Bedankt voor je bericht. De annulering van het artikel is op 29 juli verwerkt. Vanaf dat moment is de terugbetaling in gang gezet. Het aankoopbedrag staat uiterlijk dinsdag 5 augustus weer terug op de rekening waarmee de betaling is voldaan. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 31 juli 2025 08:01 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van JEAN LOUIS FRANCIS B ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform