Terug

Levering totaal verkeerd gelopen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: DHL Belgium

17/01/2024

Beste,Ik heb bij decathlon een hometrainer besteld op 6 januari, toen stond er vermeld dat deze geleverd ging worden op woensdag of donderdag.Dinsdag 9 januari kreeg ik 's ochtends een mailtje dat ze die zelfde dag gingen leveren. Doordat dit zo laat werd doorgegeven was er dus niemand aanwezig thuis.Ik zag dat bij een mislukte levering de dag erna opnieuw een poging ging ondernomen worden dus heb ik direct contact met jullie opgenomen met de vraag om donderdag te leveren want woensdag was er ook niemand thuis.Op deze vraag heb ik nooit antwoord gekregen.Nadien nog verschillende keren contact opgenomen met decathlon en dhl om te horen hoe of waar we het uiteindelijk konden ophalen en hier is het helemaal foutgelopen.Volgens DHL konden we dit afhalen in het sorteercentrum waar het na 7 dagen terug gestuurd werd naar de verzender.Decathlon zei echter dat we daar niet mochten komen en hadden een nieuwe levering aangevraagd voor zaterdag 20 januari en deze was bevestigd door jullie.Vandaag zie ik op de track en trace dat het pakket toch terug gestuurd is naar de afzender zonder enig bericht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform