Terug

Levering teruggestuurd nog voor ze aangekomen is

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

S. D.

Naar: bpost

24/10/2025

Ik verwachte pakket 330001006000590000004091487893 vandaag in een pakketautomaat maar ik een bericht dat het pakket terugggestuurd werd terwijl het nog op weg was naar de pakketautomaat. Blijkbaar komt dit door een foutieve scan van de postbode. Ik heb hiervoor contact opgenomen met de klantendienst maar blijkbaar kan hier niets aan gedaan worden. Zonde dat het om die reden terug helemaal op het einde teruggestuurd wordt terwijl het pakket al een ganse weg had afgelegd. Het was een cadeau voor mijn zoon... Tracking details en gesprek met de klantendienst staan in bijlage.

Berichten (1)

bpost

Naar: S. D.

24/10/2025

SR1-63090887310 Beste klant, Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst onder dossiernummer CAS-533423-M8T4X5 ‌. Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen. U kunt onze klantendienst telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals). Met vriendelijke groeten, Klara C. bpost Anspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-SZF2JTP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform