Terug

Levering te laat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. N.

Naar: VANDEN BORRE

29/12/2020

Beste, op 07/10/2020 bestelde ik dringend een wasmachine bij Vandenborre (Whirlpool Wdwg 71484 Eu) die volgens de website binnen 2-4 weken geleverd zou worden. Een van de voornaamste redenen waarom ik deze wasmachine kocht, was omdat deze binnen 2-4 weken leverbaar was. Andere wasmachines van andere bedrijven hadden vaak veel langere levertermijnen of de wasmachines waren tijdelijk niet leverbaar. Ik had na 4 weken een e-mail gestuurd naar Vandenborre om de status van mijn levering te raadplegen, maar kreeg geen antwoorden. Een week of enkele weken later belde ik Vandenborre op en ze zeiden dat ze mij geen leverdatum konden meedelen. Op 07/12/2020 kreeg ik dan een e-mail dat het wasmachine geleverd zou worden binnen 1-2 weken. Opnieuw geen wasmachine te zien. Op 27/12/2020 stuurde ik dan opnieuw een email over de status van mijn wasmachine, maar kreeg ik op 28/12/2020 het antwoord dat het wasmachine pas binnen 2-3 weken geleverd zou worden. Dat wil dus zeggen ten vroegste 3 maanden na aankoop (terwijl er al die tijd op de website van Vandenborre 2-4 weken stond bij de levertijd). Had ik geweten dat het zo lang ging duren, had ik wel een andere wasmachine gekocht.. Ik had toch op de een of andere manier een schadevergoeding ontvangen voor de gemaakte kosten en frustraties (wasserij enzovoort).

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: T. N.

29/12/2020

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: T. N.

15/01/2021

Beste,We hebben je mail goed ontvangen.Het spijt ons te vernemen dat de levertermijn langer was dan voorzien.Helaas moet ik jou meegeven dat dit toestel een einde serie is.Dit toestel zal spijtig genoeg niet meer geleverd worden door de leverancier.Je kan bellen naar de 02/334.00.00 om jouw bestelling te annuleren.Onze collega's zullen het nodige doen voor de annulatie en de terugbetaling.Met vriendelijke groeten,ShanaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform