Beste, op 07/10/2020 bestelde ik dringend een wasmachine bij Vandenborre (Whirlpool Wdwg 71484 Eu) die volgens de website binnen 2-4 weken geleverd zou worden. Een van de voornaamste redenen waarom ik deze wasmachine kocht, was omdat deze binnen 2-4 weken leverbaar was. Andere wasmachines van andere bedrijven hadden vaak veel langere levertermijnen of de wasmachines waren tijdelijk niet leverbaar. Ik had na 4 weken een e-mail gestuurd naar Vandenborre om de status van mijn levering te raadplegen, maar kreeg geen antwoorden. Een week of enkele weken later belde ik Vandenborre op en ze zeiden dat ze mij geen leverdatum konden meedelen. Op 07/12/2020 kreeg ik dan een e-mail dat het wasmachine geleverd zou worden binnen 1-2 weken. Opnieuw geen wasmachine te zien. Op 27/12/2020 stuurde ik dan opnieuw een email over de status van mijn wasmachine, maar kreeg ik op 28/12/2020 het antwoord dat het wasmachine pas binnen 2-3 weken geleverd zou worden. Dat wil dus zeggen ten vroegste 3 maanden na aankoop (terwijl er al die tijd op de website van Vandenborre 2-4 weken stond bij de levertijd). Had ik geweten dat het zo lang ging duren, had ik wel een andere wasmachine gekocht.. Ik had toch op de een of andere manier een schadevergoeding ontvangen voor de gemaakte kosten en frustraties (wasserij enzovoort).