Terug

Levering te laat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: ZALANDO

10/11/2020

Beste, ik heb op 3 november een bestelling geplaatst bij Zalando. Op de site staat er levering 2-3 dagen, echter wanneer je de bestelling plaatst (pas wanneer ze jouw geld hebben) krijg je een mail met de melding dat er langere levertijden zijn. Een beetje transparantie naar de klant toe voor de betaling is misschien een slimmere zet! Gisteren kreeg ik eindelijk een melding van Bpost dat het pakketje geleverd zou worden diezelfde dag - niet gebeurd. Vandaag is de status veranderd naar 'levering verwacht voor volgende dag'. Van verwachte levering op 9 november springt het opeens naar 12 november want de 11e is een feestdag. Mooi en wel, maar nu zit ik zonder geschenk voor mijn neef in het buitenland en ik vertrek morgenvroeg de 11e zonder pakket. Wat een klucht. En de klantendienst bij Zalando wist me niets verder te vertellen, ik moest via bPost te weten komen dat ze het naar de verkeerde regio hadden gestuurd en dan terug naar het distributiecenter.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform