Terug

levering stemt niet overeen met bestelling.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Meubelzorg

24/01/2024

Beste , mijn echtgenote bestelde bij uw bedrijf een relaxzetel (Sublime). De zetel werd geleverd op 15/12/2023.Volgens de offerte en de leveringsnota dient de zetel voorzien te zijn van een handmatige topswing. Deze topswing ontbreekt op de geleverde zetel. Mijn echtgenote heeft dit onmiddellijk (15/12 )telefonisch gemeld aan uw bedrijf, waarbij men haar mededeelde dat dit een fout was van de fabrikant en dat contact met deze laatste zou opgenomen worden om een oplossing te zoeken. Bij een volgend telefonisch onderhoud werd haar medegedeeld dat er inderdaad een mail naar de fabrikant werd verstuurd maar dat nog geen antwoord werd ontvangen.Regelmatige telefoontjes om te informeren naar de stand van zaken werden stellig afgesloten met de belofte dat men zou terugbellen. Dit gebeurde evenwel nooit !Tot dinsdag 16 januari 2024 waarbij door uw medewerker werd beloofd dat hij tegen uiterlijk vrijdag 19 januari 2024 zou kunnen mededelen voor welke oplossing (ofwel inbouw topswing in de geleverde zetel ofwel levering van een nieuwe zetel met topswing) er zou gekozen worden. Tot op heden (24/01/24) hebben wij nog steeds niets vernomen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform