Terug

levering spoorloos, geen reactie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: ELECTRO DEPOT

12/01/2024

Beste, op 27/11/23 kocht ik 2 monitoren online bij electrodepot (samen 199,90€). Die werden heel snel afgeleverd bij Bpost om te leveren. Op 15/12 had ik nog niets ontvangen, en vulden een formulier van electrodepot in, dat ik hen onmiddellijk doormailde. Sindsien heb ik nog 2x gemaild (26/12/23 en 04/01/24)en 3x geprobeerd om hen te contacteren via hun 'live chat'. Momenteel ben ik al meer dan 1u 'in gesprek' met een medewerker op hun chat. Die medewerker laat zich jammer genoeg niet horen. Ik krijg totaal geen enkele reactie meer sinds 15/12.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform