Terug

Levering sofa Poltronesofa laat op zich wachten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Poltronesofa Belgium

10/07/2023

Beste,Wij kochten op 25 maart 2023 een sofa/canapé bij Poltronesofa in Wevelgem en betaalden een voorschot van 770 euro. Er werd een leveringstermijn van 10 weken vooropgesteld, maar die is inmiddels ruimschoots overschreden.Nochtans werd het zetelstel volgens de winkelverantwoordelijke al op 25 mei vanuit Italië in ons land geleverd. Dat kunnen we ook opmaken uit documenten die ons werden toegestuurd op 16 juni, zoals het garantiecertificaat en de handleiding voor gebruik en onderhoud.Maar op vandaag (10 juli) staat de nieuwe sofa, ondanks herhaaldelijke telefoontjes naar en een bezoek op 30 juni aan de winkel, nog altijd niet in onze living. Opnieuw volgens de winkelverantwoordelijke is het probleem dat de vijf delen die het zetelstel uitmaken deels bij een transporteur en deels bij een andere werden geleverd. Begrijpe wie kan.Nog altijd geen al te groot probleem volgens de winkelverantwoordelijke, want die transporteurs hebben in het verleden wel vaker samengewerkt. Maar we zijn alweer 10 dagen na mijn winkelbezoek en nog altijd is er geen sofa in onze woonkamer te vinden. Intussen moeten wij ons behelpen met noodoplossingen qua zetel, omdat we onze vorige binnen door de door Poltronesofa vooropgestelde levertermijn van het nieuwe exemplaar hebben verkocht.Wij wensen van Poltronesofa een spoedige levering of een volledige terugbetaling van ons voorschot te bekomen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform