Terug

Levering reeds betaalde dampkap tot 3x uitgesteld - nog steeds niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Elektro Lommelen

06/01/2024

Beste, ik bestelde én betaalde op 10/11/2023 een Intentum AKB9015ZWA dampkap, die tot op heden nog steeds niet geleverd is. Eerst werd mij levering toegezegd in week 50 en daar na week 52 van 2023, de meest recent afgegeven mogelijke leverdatum zou nu week 3 van 2024 zijn. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat uw bedrijf mijn bestelling (bestelnummer 302344) op tijd gaat uitleveren. Ik annuleer bij dezen mijn bestelling ((bestelnummer 302344 - zie bijlage) en verzoek u derhalve dringend om restitutie van het door mij betaalde bedrag van € 415 euro en terugstoring op mijn ING bankrekening.Tot op heden heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen op mijn diverse emails. Volgens de geldende Belgische Wet in zake levering via webshops, bent u in gebreke gebleven om de door mij bij uw bedrijf bestelde dampkap binnen 30 dagen te leveren:Tenzij in de overeenkomst met de onderneming een specifieke leveringstermijn werd bedongen, moet de onderneming u het goed leveren, binnen de 30 dagen na het afsluiten van de overeenkomst.Als de onderneming na de wettelijke termijn van 30 dagen uw bestelling nog niet uitgevoerd heeft, moet u eerst de onderneming vragen, de levering uit te voeren binnen een aanvullende termijn, aangepast aan de omstandigheden. Gebeurt de levering ook dan nog steeds niet, dan hebt u het recht om de ontbinding van de overeenkomst te vragen. Dit betekent dat u niet langer door de overeenkomst gebonden bent (tenzij het om een geval van overmacht gaat). Bij ontbinding van de overeenkomst kunnen u geen kosten of vergoeding worden aangerekend. Indien u reeds een voorschot of de volledige prijs betaalde, moet de onderneming u dat bedrag binnen de 30 dagen volledig terugbetalen. Mijn bestelling op uw website dateert van 10-11-2023 en u heeft ondertussen de leveringsdatum van het door mij bestelde product voor de derde maal opgeschoven. Dat is voor mij onacceptabel, mede omdat wij door uw in gebreke blijven de verbouwing van onze keuken niet kunnen laten afmaken door onze aannemer. Ik verzoek u derhalve vriendelijk doch dringend mij per omgaand te laten weten:1. dat u mijn annulering hebt ontvangen en in uw systemen hebt verwerkt2. op welke datum ik de terugstorting van het door mij betaalde bedrag van € 415 euro op mijn ING bankrekening mag verwachten.Bij in gebreke blijven zal ik niet aarzelen juridische maatregelen tegen uw onderneming te treffen.Hoogachtend, Hans van Grieken

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: H. V.

06/01/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 732861522.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 732861522.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 732861522.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform