Terug

Levering papieren HLN krant

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. P.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

08/01/2025

Korte beschrijving van uw probleem Al sedert de omschakeling van bpost naar een andere leverdienst ontvangen wij geen papieren krant meer. Dat is nu quasi 3 maand. Dagelijks meld ik bij HLN dat wij geen bekrast ontvangen hebben. Wij hebben een contract voor zowel papier als digitaal. Wij betalen maandelijks. HLN factureert correct en houd dus rekening met geen geleverde papieren krant. Natuurlijk willen wij een papieren krant ontvangen. Ik heb dit een paar weken terug ook via chat met HLN gemeld. Ze gingen dit onderzoeken, maar nog steeds geen krant. Wij willen ons abonnement niet opzeggen, wij willen een papieren krant.

Berichten (7)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: M. P.

12/01/2025

Beste, Bij nazicht van deze klacht zien we dat er reeds een onderzoek opgestart was. Deze is ook terug gesloten want daaruit bleek dat de bedeler wel degelijk de krant dagelijks bust. Men heeft dit zelfs gefilmd. We hebben nu navraag gedaan bij de abonnee met de vraag de brievenbus te beschrijven en de plaats waar deze is. Misschien dat deze dan verkeerd gebust word. Alvast bedankt, Vicky Bellen Senior Advisor Customer CareMedialaan 1 1800 VilvoordeVicky.bellen@persgroep.nepgmedia.be

M. P.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

12/01/2025

Beste, Ik heb de beschrijving van de bus doorgestuurd via mail. Wij krijgen nog steeds geen papieren krant Mvg, Marc Peeters

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: M. P.

17/01/2025

Beste, We hebben meneer zijn mail zeker ontvangen en deze is ook meegedeeld aan de bedeler. De mail was verstuurd op 10/1/2025 en is deze week behandeld. Uiteraard hebben we meerdere mails en kan deze niet onmiddelijk na aankomst behandeld worden. De bedeler is op de hoogte gesteld en zal het nodige doen. Zodra wij extra feedback krijgen of extra vragen van de bedeler zullen wij deze zeker ook delen met de abonnee. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Vicky Bellen Senior Advisor Customer CareMedialaan 1 1800 VilvoordeVicky.bellen@persgroep.nepgmedia.be Op vr 17 jan 2025 om 14:17 schreef Customer Center Admin Team customercenter@persgroep.net: ---------- Forwarded message ---------

M. P.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

17/01/2025

Beste, Ik ben ook zelf eens gaan rondvragen bij de vele buren. En wat blijkt, in de straat aangrenzend aan de Spitslaan. In de kotterlaan 3 wordt al weken foutief HLN geleverd. Graag asap afstemmen met leverdienst dat ze in de foutieve straat zitten. Ons adres is Spitslaan 3 willebroek. Mogelijk wordt dit fout aangeven qua locatie in Google map. Mvg, Marc Peeters

M. P.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

17/01/2025

Beste , in bijlage straataanduiding van spitslaan3

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: M. P.

21/01/2025

Beste, Bij nazicht van het abonnement zien we dat er al sinds 08/11/2024 een onderzoek lopende is. Er was reeds een video gemaakt door de bedeler waar wij zien dat er gebust is. Echter bleven de klachten aanhouden en hebben we meneer om meer info gevraagd rond de brievenbus en de plaats waar deze zich bevind. We hebben dan meneer zijn antwoord doorgegeven aan de bedeler. We staan in nauw contact met de bedeler en volgen dit ook op. Meneer krijgt een compensatie per niet geleverde krant. Met vriendelijke groet, Vicky Bellen Senior Advisor Customer CareMedialaan 1 1800 VilvoordeVicky.bellen@persgroep.nepgmedia.be On Mon, 20 Jan 2025 at 10:48, Nieuwe Media info@hln.be wrote:

M. P.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

23/01/2025

Klachtnummer - 11809726 Beste, Even een update. Maandag 20 en dinsdag 21/01 hebben wij correct de papieren krant ontvangen. We dachten "Yes", maar van korte duur woensdag en donderdag is de krant opnieuw afgeleverd in de kotterlaan 3 ipv Spitslaan 3. Er loopt dus duidelijk iets mis in de communicatie van de leverancier, als het maandag en dinsdag lukt moet het de andere dagen toch ook lukken. We blijven hopen dat het goed komt. Mvg, Marc Peeters


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform