Aangezien private klachten zelfs niet beantwoord worden (in tegenstelling tot publieke klachten om blijkbaar toch maar wat behulpzaam over te komen, ik kan er jammer genoeg niks anders van maken) probeer ik het nog maar eens op deze manier. Op 14/12 hebben jullie het pakketje met zendingnummer 71614549593 in ontvangst genomen. Sindsdien heeft het bijna een week stil gestaan in het depot in Puurs. Op 21/12 werd het blijkbaar geleverd, maar ik krijg vervolgens een bericht dat de bestemmeling afwezig is waardoor het niet geleverd kon worden. Dit is raar aangezien het leveringsadres een Cubee locker was (CUBEE Locker 24/7 - Carrefour, Tervuursevest 113, 3001 Heverlee). Vervolgens krijg ik een mail dat ik mijn leveringsoptie moet wijzigen, maar wanneer ik vervolgens op de link klik is dit niet mogelijk omdat: Sorry, op dit moment is het niet mogelijk om een nieuwe leveringsoptie te kiezen. Het GLS-depot kan uw aanvraag niet verwerken omdat het pakket onderweg is met onze chauffeur. Als uw zending aan het eind van de dag nog niet is afgeleverd, probeert u het dan na 19.00 uur nog eens.Dit bericht staat er nu een dag later nog steeds. Gelieve wat duidelijkheid. Ik wil dat mijn pakket op een afhaalpunt in Leuven wordt geleverd. Anders kom ik zelf wel naar het depot in Puurs. Als ik de andere klachten mag geloven zou de volgende stap wel zijn dat het pakketje kwijt is en u een onderzoek zal starten. Zeer frustrerende gang van zaken. Hoe kan de klantenservice in godsnaam zo slecht zijn. Nog nooit meegemaakt.