Terug

Levering pakketje

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

22/12/2021

Aangezien private klachten zelfs niet beantwoord worden (in tegenstelling tot publieke klachten om blijkbaar toch maar wat behulpzaam over te komen, ik kan er jammer genoeg niks anders van maken) probeer ik het nog maar eens op deze manier. Op 14/12 hebben jullie het pakketje met zendingnummer 71614549593 in ontvangst genomen. Sindsdien heeft het bijna een week stil gestaan in het depot in Puurs. Op 21/12 werd het blijkbaar geleverd, maar ik krijg vervolgens een bericht dat de bestemmeling afwezig is waardoor het niet geleverd kon worden. Dit is raar aangezien het leveringsadres een Cubee locker was (CUBEE Locker 24/7 - Carrefour, Tervuursevest 113, 3001 Heverlee). Vervolgens krijg ik een mail dat ik mijn leveringsoptie moet wijzigen, maar wanneer ik vervolgens op de link klik is dit niet mogelijk omdat: Sorry, op dit moment is het niet mogelijk om een nieuwe leveringsoptie te kiezen. Het GLS-depot kan uw aanvraag niet verwerken omdat het pakket onderweg is met onze chauffeur. Als uw zending aan het eind van de dag nog niet is afgeleverd, probeert u het dan na 19.00 uur nog eens.Dit bericht staat er nu een dag later nog steeds. Gelieve wat duidelijkheid. Ik wil dat mijn pakket op een afhaalpunt in Leuven wordt geleverd. Anders kom ik zelf wel naar het depot in Puurs. Als ik de andere klachten mag geloven zou de volgende stap wel zijn dat het pakketje kwijt is en u een onderzoek zal starten. Zeer frustrerende gang van zaken. Hoe kan de klantenservice in godsnaam zo slecht zijn. Nog nooit meegemaakt.

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: Y. V.

23/12/2021

Beste,Bedankt voor u mail.Helaas kon de levering in de Cubee te Heverlee niet uitgevoerd worden omdat deze locker vol zit.Kan u doorgeven in welke andere ParcelShop u graag de levering zou ontvangen aub?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

Y. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

23/12/2021

Beste, Bedankt om deze keer wel spoedig te antwoorden. De plaats van levering maakt me niet al te veel uit zolang het in Leuven is.Hier enkele opties die mijn voorkeur hebben: 1. Color Image bvbaNaamsesteenweg 93001 HeverleeParcelShop-ID: 05600018832. CUBEE Locker 24/7 - NMBS Martelarenplein 163000 LeuvenParcelShop-ID: 05600103923. CUBEE Locker 24/7 - Philipssite 13001 HeverleeParcelShop-ID: 0560010393Bedankt.

GLS Belgium NV/SA

Naar: Y. V.

23/12/2021

Beste,Alvast bedankt voor uw antwoord.Ik geef uw instructies door aan het leverdepot en we doen het nodige om dit zo snel mogelijk te leveren.Van zodra het pakje in een ParcelShop, krijgt u van ons een mail met de gegevens.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

Y. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/12/2021

Beste, Heeft u intussen al wat meer nieuws over de levering? Zijn de leveringsvoorkeuren doorgegeven? En zo ja, wanneer kan ik de levering verwachten?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform