Terug

Levering pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Q. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/10/2024

Ik heb een pakket besteld van Shein, dit moest geleverd worden via GLS. Nu krijg ik een mail waarin staat dat het tegengehouden wordt door anomalie: "De levering van uw pakket wordt momenteel voorkomen vanwege een anomalie. We doen alles wat nodig is om uw pakket zo snel mogelijk af te leveren." Ook geen update wanneer het dan wel geleverd word of word het überhaupt nog geleverd?

Berichten (9)

GLS Belgium NV/SA

Naar: Q. D.

02/10/2024

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak Op 01/10 kon het pakket niet geladen worden vanwege een gebrek aan middelen (te grote hoeveelheid pakketten). Helaas is het pakket vandaag nog niet gescand. Ik zal dus het depot daarom vragen om een dringende zoekactie uit te voeren. Kunt u ons de verzendnota van dit pakket (inhoud) bezorgen? Alvast bedankt Mvg Christine

Q. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/10/2024

Hallo, Ik heb 2 bestanden geüpload met de informatie over het pakket. Is dit voldoende?

GLS Belgium NV/SA

Naar: Q. D.

03/10/2024

Beste Nee wat we nodig hebben is het verzendnota (of factuur of detail bestelling) – betekent het lijst met inhoud van het collo. Dank u Mvg Christine

Q. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

03/10/2024

Dag, Dit vond ik over de verzending van het pakket in mijn mails. Is dit voldoende?

GLS Belgium NV/SA

Naar: Q. D.

03/10/2024

Beste De afbeeldingen zijn wazig - we kunnen niet zien wat het zijn … ik moet info geven voor het onderzoek op depot Zijn het misschien “producten voor volwassenen”? Mvg Christine

Q. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

03/10/2024

Dag, Op zich niet, maar ik vond het in eerste instantie raar dat de inhoud bekend moest zijn. Als het nodig is voor het intern onderzoek, heb ik het document opnieuw toegevoegd.

GLS Belgium NV/SA

Naar: Q. D.

03/10/2024

Beste In principe maken we pakketten niet open tijdens het transport, maar het kan gebeuren dat pakketten aangetroffen worden zonder labels (los of beschadigd) en in dat geval wordt de inhoud van het pakket in detail geincodeerd in een DATA SURPLUS waarin gezocht kan worden naar de eigenaar van het pakket (op basis van de omschrijving van het inhoud) En daarom sturen we de verzendnota mee met de zoekopdrachten zodat deze zo volledig mogelijk zijn. In dit geval werd uw pakket vandaag gevonden en opnieuw gescand in ons depot in Puurs. Ik vraag een imperatieve levering voor 04/10. Mvg Christine

Q. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

03/10/2024

Dag, Bedankt voor de uitleg, dat is duidelijk! En ook bedankt voor uw hulp bij het uitzoeken waar mijn pakket zich bevindt.

GLS Belgium NV/SA

Naar: Q. D.

07/10/2024

Beste Ik zie dat uw pakket is op 04/10 eindelijk goed geleverd Mvg Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform