Terug

Levering pakket via MONDIAL RELAY

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. T.

Naar: Mondial Relay

25/05/2022

Beste, ik bestelde op 8/5 enkele producten bij Newpharma. De levering zou door MONDIAL RELAY gebeuren. De producten zouden moeten beschikbaar zijn, op 15/5 kreeg ik een herinnering om ze bij het door mij gekozen afhaalpunt binnen de tien dagen op te halen. Ik bezocht het afhaalpunt herhaaldelijk, doch het pakket is er nog steeds niet. Bij het invoeren van de trackingcode op de website van Mondial Relay wordt de aanwezigheid van het pakket gemeld en eveneens dat er een vertraging is. Dit is verwarrend. Het is onmogelijk om Mondial Relay telefonisch of op een andere manier te bereiken.

Berichten (3)

Mondial Relay

Naar: E. T.

31/05/2022

Beste Mevrouw,Het spijt me zeer dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.We hebben contact opgenomen met het afhaalpunt dat heeft bevestigd dat het pakket ontbreekt.We hebben New Pharma op de hoogte gesteld van het incident, ik raad u aan contact met hen op te nemen omdat we altijd de afzender afleiden.Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,Frédéric VincartManager Customer Service DeskFixe:+ 32 (0)2340 06 10fvincart@mondialrelay.bewww.mondialrelay.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 25 mai 2022 14:51À: CustomerService.BE customerservice@mondialrelay.beObjet: Klacht - Levering pakket via MONDIAL RELAY - (CPTBE01529407-08)ATTENTION: Cet e-mail provient d'une personne externe à Mondial Relay. Ne cliquez pas sur les liens ou n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne connaissez pas l'expéditeur et que vous n'etes pas sa»r du contenu.

E. T.

Naar: Mondial Relay

01/06/2022

Bedankt voor uw antwoord. Wat bedoelt u met ‘de afzender afleiden’?Groet Elke Torfs

Mondial Relay

Naar: E. T.

02/06/2022

Beste,Dank u voor uw feedback.Ik heb een fout gemaakt in mijn uitleg en ik verontschuldig me.New Pharma is op de hoogte gebracht van het incident met uw pakket en u hoeft dus alleen maar contact met hen op te nemen.Met vriendelijke groeten,Frédéric VincartManager Customer Service DeskFixe:+ 32 (0)2340 06 10fvincart@mondialrelay.bewww.mondialrelay.be.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 1 juin 2022 07:05À: CustomerService.BE customerservice@mondialrelay.beObjet: Klacht - Levering pakket via MONDIAL RELAY - (CPTBE01529407-08)ATTENTION: Cet e-mail provient d'une personne externe à Mondial Relay. Ne cliquez pas sur les liens ou n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne connaissez pas l'expéditeur et que vous n'etes pas sa»r du contenu.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform