Terug

Levering pakket van mijten nv

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/12/2023

Beste,Ik heb een pakket besteld bij mijten nv. Volgens de track en trace van gls zou dit op 5 november geleverd worden. Maar ik kijk ‘‘s middags in mijn track en trace en zie dat de levering mislukt is omdat niemand aanwezig is niet tegenstaand dat we met 2 mensen thuis waren, meer zelfs ik heb de chauffeur van gls gewoon zien doorrijden hij is niet eens gestopt, hij heeft gewoon geen enkele moeite gedaan om het pakket te leveren. Dit vind ik echt niet kunnen en stel dit niet op prijs. Ik heb ondertussen met gls support contact opgenomen en zij sturen gewoon een E-mail dat het pakket op 6 december geleverd wordt. Ik weet een ding de volgende keer bestel ik mijn pakket bij een andere bedrijf dat niet met gls samenwerkt. Want dit is totaal geen service naar de klanten toe.Met vriendelijke groeten,Raf Gielen

Berichten (5)

R. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/12/2023

Die 5 november in de klacht moet 5 december zijn.

GLS Belgium NV/SA

Naar: R. G.

05/12/2023

Beste Mhr GielenIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was de chauffeur wel op uw adres op moment van notificatie op 11h21Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een imperatieve levering voor morgen te vragenMvgChristine

R. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/12/2023

Beste mevrouw Christine,Op dat uur 11u21 is de melding ook gekomen dat er niemand thuis is maar ik zag op dat moment de chauffeur gewoon doorrijden. Ik vind het dan niet kunnen dat je zo iets schrijft. Ik begrijp dat ze het druk hebben en alle begrip hiervoor maar dat is geen manier van werken. Ik heb voor dat pakket betaald en als er dan staat dat het op 5 december geleverd wordt verwacht ik ook dat het dan ook geleverd wordt en niet dat de chauffeur gewoon doorrijd. Ik verwacht dan ook dat het pakket morgen geleverd wordt.Met vriendelijke groeten,Raf Gielen

GLS Belgium NV/SA

Naar: R. G.

05/12/2023

Mhr GielenEen interne klacht werd hiervoor naar de chauffeur gestuurd en imperatieve levering voor 06/12 ook gevraagdOnze excusesMvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: R. G.

07/12/2023

BesteCollo werd op 06/12 geleverdMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform