Terug

Levering pakket gewijzigd afhaalpunt

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. J.

Naar: DPD Belgium

29/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik heb via Vinted twee bestellingen gedaan die via DPD geleverd moesten worden. Delivery 1 05222758084116 Delivery 2 05488803292137 Deze moesten geleverd worden in 2370 Arendonk. Dan krijg ik een melding via mail dat het niet afgeleverd kon worden op het gevraagde aflevering en dat het was afgeleverd in het volgende dichtstbijzijnde afhaalpunt. Beide pakketten zijn nu afgeleverd in 4000 Luik. 80!! Km verder.. Ik ga geen 3u in de auto zitten om die pakketjes te gaan halen, waar betaal ik jullie dan voor? Daarom verzoek ik u onverwijld een reactie te geven van hoe dit opgelost zal worden. Dit is onaanvaardbaar dat dit gebeurt. Groeten Bram

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: B. J.

02/12/2025

Beste Bram, Hartelijk dank voor uw email naar DPD toe. Wat spijtig te vernemen dat de leveringen niet naar wens zijn verlopen. We zien dat het pakket05488803292137 wel degelijk gisteren geleverd werd in de shop in Arendonk. Maar pakket05222758084116 werd inderdaad in een shop in Luik geleverd. Onze excuses hiervoor. We gaan onmiddellijk de aanvraag doen aan de transporienst om dit pakket terug af te halen in de shop in Luik en het te laten leveren bij de juiste shop in Arendonk. Onze excuses nog voor het ongemak. Prettige dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Ivoa DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform