Terug

Levering pakje

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. M.

Naar: DPD Belgium

03/08/2023

Beste,DPD heeft 2x geprobeerd dit te leveren terwijl wij thuis waren. De chauffeur is zelfs 2x niet uit zijn wagen geweest, dan krijg je een melding van kon het pakje niet afleveren en toch staat afleveren aan de voordeur aangevinkt. Dit is toch geen regeling van werken. Heb zelfs 2x gebeld naar DPD waar je dan 6€ voor moet betalen voor fouten van hun. Graag jullie chauffeurs extra controleren. Maar nu heb ik mijn pakje nog steeds niet thuis, nu zou ik dit zelf ergens in een Pick-up parcelshop moet gaan afhalen. Sorry de service van DPD laat echt te wensen over.Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform