Terug

Levering over de tuinpoort

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: DPD Belgium

20/02/2024

Beste,Wij hadden bij de Gele Flamingo kwijlslabben besteld voor onze baby. Vandaag heeft deze postbode dit pakketje geleverd bij ons thuis. Mijn vrouw en ik waren niet thuis.De postbode heeft het vervolgens over de poort gegooid. Maar door dit te doen, heeft onze hond die in de tuin vrij rondloopt, het pakket overgenomen.Hierdoor liggen de Timboo kwijlslabben die we besteld hebben ook in stukken van één in onze tuin. Wij hebben twee van de zes slabben kunnen redden, maar de andere vier zijn kapot.Naast onze poort staat trouwens een bak waarin de postbode deze kan deponeren i.p.v. over te gooien. Aangezien DPD geen klachtenformulier heeft heb ik contact opgenomen met de Gele Flamingo. Maar aangezien het niet de fout is van hun, maar wel van DPD stuur ik het via deze weg nogmaals door langs jullie.Het gaat over de bestelling met ordernummer #406289 (De Gele Flamingo). Ik heb de stukken doos en kapotte spullen bij elkaar verzameld en bijgehouden. Deze kan ik ook terug sturen naar het bedrijf, als ze deze nodig hebben.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform