Beste,Wij hadden bij de Gele Flamingo kwijlslabben besteld voor onze baby. Vandaag heeft deze postbode dit pakketje geleverd bij ons thuis. Mijn vrouw en ik waren niet thuis.De postbode heeft het vervolgens over de poort gegooid. Maar door dit te doen, heeft onze hond die in de tuin vrij rondloopt, het pakket overgenomen.Hierdoor liggen de Timboo kwijlslabben die we besteld hebben ook in stukken van één in onze tuin. Wij hebben twee van de zes slabben kunnen redden, maar de andere vier zijn kapot.Naast onze poort staat trouwens een bak waarin de postbode deze kan deponeren i.p.v. over te gooien. Aangezien DPD geen klachtenformulier heeft heb ik contact opgenomen met de Gele Flamingo. Maar aangezien het niet de fout is van hun, maar wel van DPD stuur ik het via deze weg nogmaals door langs jullie.Het gaat over de bestelling met ordernummer #406289 (De Gele Flamingo). Ik heb de stukken doos en kapotte spullen bij elkaar verzameld en bijgehouden. Deze kan ik ook terug sturen naar het bedrijf, als ze deze nodig hebben.