Geachte mevrouw/heer,
Op 14/06 kocht ik een Dyson V11 in uw online winkel en betaalde ik 404,10€.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 15/06 zou plaatsvinden. De goederen werden NOOIT geleverd. Dyson stuurde zelf een mail op 15/06 dat er een probleem zou zijn met mijn bestelling? Dit nog VOOR dat POST NL dit zelf wist? Nu een maand verder heb ik nog steeds geen levering gezien? En heb al 5tal mails, honderde chatgberichten en uren telefoongesprekken gehad. Steeds met tegenstrijdige informatie. En een groot verschil bij de NL en FR support afdeling. Nu kan elk bedrijf wel een personeels te kort hebben, als jullie wisten dat mijn toestel niet zou geleverd worden? waarom moet ik dan zolang wachten op een nieuwe leverings bevestiging? De problemen tussen dyson en POST NL is niet de coinsument zijn probleem.
Dat ik het toestel niet geleverd zag om de voorziene data zorgt voor extra kosten om het alsnog naar ons vakantie woning te laten brengen.
Ik verzoek niet alleen om een levering van het toestel binnen de 24h, maar een schade vergoeding van 150€ vermeerderd met 30€ per dag bij uitblijven van mijn toestel?
Indien ik binnen 3 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs