Terug

levering onderdelen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Cowboy

02/06/2025

korte beschrijving van uw probleem mijn zoon is gevallen met de (electrische)fiets en we hebben zijn fiets op 1/04/25 bij Mecabice in herstelling gebracht. hij staat daar nu bijna 9 weken en, volgens de hersteller, geraakt hij niet aan de onderdelen.

Berichten (2)

Cowboy

Naar: V. V.

24/09/2025

Dear Legal Service, ​ Thank you for your message regarding this case. We would like to confirm that the situation is being handled by our customer service team. At this stage, we have arranged the repair and the solution will be fixed with the briefest of delays. We remain in close contact with the client and will continue to update them directly as soon as there is progress. ​ We fully understand the importance of bringing this matter to a satisfactory conclusion and we are committed to providing a constructive solution. Best regards, ​ Roel from Cowboy Powered by Intercom On Mon, Jun 02, 2025 at 17:00 PM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

V. V.

Naar: Cowboy

25/09/2025

Indeed the bicycle has been repaired. What I don't understand is the time it took: 8 weeks!!! This can't be normal. I hope this will not happen again!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform