Terug

Levering nooit ontvangen maar moet wel betalen?

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. E.

Naar: ZALANDO

17/01/2025

Beste Ik heb 4 november een bestelling geplaatst bij Zalando van een bedrag over de €300 ik zou normaal gezien deze bestelling ontvangen 6 november, deze bestelling heb ik nooit ontvangen deze is namelijk verkeerd geleverd geweest en nooit teruggevonden .De postbode is namelijk 7 november bij mij langsgekomen en ze heeft haar excuses aangeboden en verteld dat ze de pakketjes wel heeft geleverd maar bij het verkeerde appartement. We zijn ook samen langs de buren gegaan en zij vertelde dat ze mijn pakketjes hebben ontvangen geopend en zagen dat dit niet van hun was en terug beneden in de gang gelegd sindsdien zijn ze ook dus spoorloos. Ik heb ook een schriftelijke verklaring van de postbode waar ze alles in verteld. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met zalando en bpost. Zalando weigert telkens de onderzoek als negatief en beweren dat deze wel zijn geleverd maar dat is niet zo. Ik ben ook langs de politie gegaan en pv opgesteld want zij vonden dit ook niet normaal nu zijn jullie echt mijn laatste hoop. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Dounia

Bemiddeling door Testaankoop 17 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform