Beste,Op 2/8/2023 heb ik een bestelling gedaan met ordernummer 241618018.De uiterlijke leveringsdatum was 4/8/2023. Na het verstrijken van deze datum heb ik contact opgenomen met jullie diensten via telefoon, mail en whatsapp. Ik werd verder geholpen door Elke, die mij liet weten, in eerste instantie dat er problemen zijn bij BPost gezien er blijkbaar een reorganisatie was, waardoor iedereen hierdoor leveringsproblemen zou ondervinden.Na nogmaals contact, gezien ik mijn materiaal nodig had, kreeg ik een waardebon van 20euro voor mijn geduld, zie whatsapp bericht.Laatste communicatie van mijn dossier, was met de vraag of ik wenste mijn bestelling volledig te annuleren of enkel het niet leverbaar artikel, waarbij ik uiteindelijk gekozen heb voor de volledige annulatie en terugbetaling van mijn bestelling.Ik heb ook nog maar net via jullie contactformulier een update gevraagd wanneer ik deze terugbetaling wou mogen verwachten, waarop ik nog op antwoord wacht.Ik wens dus bij deze mijn bestelling volledig te annuleren en een terugbetaling en zal enkel nog bij jullie bestellen wanneer er een volledige verklaring en rechtzetting is van deze, hopelijk, misverstand, dank u voor jullie begrip.Met vriendelijke groeten,Nancy Annys