Terug

Levering nog steeds niet uitgevoerd voor een bestelling van 2/8/2023

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. A.

Naar: Brico Belgium

22/08/2023

Beste,Op 2/8/2023 heb ik een bestelling gedaan met ordernummer 241618018.De uiterlijke leveringsdatum was 4/8/2023. Na het verstrijken van deze datum heb ik contact opgenomen met jullie diensten via telefoon, mail en whatsapp. Ik werd verder geholpen door Elke, die mij liet weten, in eerste instantie dat er problemen zijn bij BPost gezien er blijkbaar een reorganisatie was, waardoor iedereen hierdoor leveringsproblemen zou ondervinden.Na nogmaals contact, gezien ik mijn materiaal nodig had, kreeg ik een waardebon van 20euro voor mijn geduld, zie whatsapp bericht.Laatste communicatie van mijn dossier, was met de vraag of ik wenste mijn bestelling volledig te annuleren of enkel het niet leverbaar artikel, waarbij ik uiteindelijk gekozen heb voor de volledige annulatie en terugbetaling van mijn bestelling.Ik heb ook nog maar net via jullie contactformulier een update gevraagd wanneer ik deze terugbetaling wou mogen verwachten, waarop ik nog op antwoord wacht.Ik wens dus bij deze mijn bestelling volledig te annuleren en een terugbetaling en zal enkel nog bij jullie bestellen wanneer er een volledige verklaring en rechtzetting is van deze, hopelijk, misverstand, dank u voor jullie begrip.Met vriendelijke groeten,Nancy Annys

Berichten (4)

Brico Belgium

Naar: N. A.

22/08/2023

Geachte Mevrouw Annys, Beste Test Aankoop,Wij hebben inderdaad de laatste weken stevige logistieke problemen gekend, waardoor meerdere bestellingen vertragingen hebben.Wij bieden u onze excuses aan voor veroorzaakte ongemakken.Wij lazen in het dossier dat u een annulatie en een terugbetaling heeft gevraagd, die hebben wij nu ook uitgevoerd.Nogmaals onze excuses.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Chantal ROBERTKlanten Service ClientèleAlfons Gossetlaan 461702 Groot-BijgaardenBelgie - Belgiquewww.brico.be--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/

Brico Belgium

Naar: N. A.

22/08/2023

Geachte Mevrouw Annys, Beste Test Aankoop,Wij hebben inderdaad de laatste weken stevige logistieke problemen gekend, waardoor meerdere bestellingen vertragingen hebben.Wij bieden u onze excuses aan voor veroorzaakte ongemakken.Wij lazen in het dossier dat u een annulatie en een terugbetaling heeft gevraagd, die hebben wij nu ook uitgevoerd.Nogmaals onze excuses.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Chantal ROBERTKlanten Service ClientèleAlfons Gossetlaan 461702 Groot-BijgaardenBelgie - Belgiquewww.brico.be--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/

N. A.

Naar: Brico Belgium

24/08/2023

Goedemorgen,Hartelijk dank voor uw begrijp en graag wens ik via deze weg te bevestigen dat de terugbetaling van mijn annulatie ontvangen is, waarvoor dank.Ik sluit hierbij het dossier af, mijn excuses dat ik dit heb moeten doen.Tot binnenkort en vriendelijke groeten,Nancy Annys

N. A.

Naar: Brico Belgium

24/08/2023

Goedemorgen,Hartelijk dank voor uw begrijp en graag wens ik via deze weg te bevestigen dat de terugbetaling van mijn annulatie ontvangen is, waarvoor dank.Ik sluit hierbij het dossier af, mijn excuses dat ik dit heb moeten doen.Tot binnenkort en vriendelijke groeten,Nancy Annys


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform