Terug

Levering Nieuwsblad

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. C.

Naar: Het Nieuwsblad

22/08/2025

Beste, ik vraag: Sinds het Nieuwsblad de bedeling heeft gereorganiseerd (vanaf 1 mei wordt de bedeling niet meer uitgegeven aan De Post) krijgen wij onze krant niet meer. Telkens wordt dit online gemeld en er werd reed 4 maal telefonisch contact opgenomen om dit aan te kaarten. We kregen telkens de melding dat het zo spoedig mogelijk wordt opgelost maar er gebeurt niets. Dit zijn de cijfers: Sinds 1 mei hebben wij slechts 3 weekendkranten gekregen waarvan één maal (3mei) een halve krant zonder bijlagen. Sinds onze vakantieregeling van 4 t/m 21 juli krijgen wij in de week geen krant meer. Tussen 31 juli t/m 3 augustus werd er ook een vakantieregeling getroffen. We tellen bijgevolg al 30 weekdagen dat wij de krant niet meer ontvangen. Elke dag werd dit online gemeld.

Berichten (1)

Het Nieuwsblad

Naar: K. C.

25/09/2025

Beste Bij deze bevestig ik dat onderstaande klacht onderling met de klant afgehandeld werd. Met vriendelijke groet Robby Van Rossum Customer Services Manager Mediahuis Katwilgweg 2 B-2050 Antwerpen www.mediahuis.be Van: klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 22 augustus 2025 11:15 Aan: lezersservice@nieuwsblad.be Onderwerp: Levering Nieuwsblad ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform