Terug

Levering nieuwe BMW 3 reeks ontbreken van zetelverstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: BMW

06/08/2022

Ik kreeg mijn BMW touring 3 reeks geleverd zonder de standaard hoogteverstelling van de zetels die al jaren standaard is bij sportzetels. Dit is mijn 5de BMW touring steeds met de optie sportzetels omdat ik de hellingregeling in de hoogte op doktersadvies moet hebben voor de uitvoering van mijn job. Nu bij de levering van mijn nieuwe BMW is de regeling plots verdwenen zonder enige communicatie. Dit is pure oplichting.

Berichten (4)

BMW

Naar: P. M.

08/08/2022

Beste,We hebben de klacht van de heer Mattheus goed ontvangen.Het spijt ons te horen dat de klant niet geheel tevreden is en willen graag iets voor hem betekenen.We missen enkele belangrijke gegevens zoals het e-mail adres en het chassisnummer.Met deze informatie zijn wij beter in staat de aanvraag van de klant te behandelen.In afwachting van een antwoord dank ik u alvast.Met vriendelijke groeten,Osvaldo Furleo--BMW GroupCustomer CareOsvaldo FurleoContact Center AdvisorLodderstraat 162880 BornemTel: +32 3 890 50 02E-mail: contact@bmw.beWebsite: www.bmw.beTel: +352 26 30 26 86E-Mail: contact@bmw.luWebsite: www.bmw.lu

BMW

Naar: P. M.

08/08/2022

Beste,We hebben de klacht van de heer Mattheus goed ontvangen.Mogen we u vragen om ons het e-mailadres van de klant te bezorgen alsook het chassisnummer en de naam van de concessiehouder?Met deze informatie zijn wij beter in staat om de aanvraag van de klant te behandelen.Wij danken u voor uw medewerking.Met vriendelijke groeten,Osvaldo Furleo--BMW GroupCustomer CareOsvaldo FurleoContact Center AdvisorLodderstraat 162880 BornemTel: +32 3 890 50 02E-mail: contact@bmw.beWebsite: www.bmw.beTel: +352 26 30 26 86E-Mail: contact@bmw.luWebsite: www.bmw.luref:_00D0Y1KEKF._5001v25Va6l:ref04161739

P. M.

Naar: BMW

08/08/2022

Beste,Bedankt voor de reactie.Mijn emailadres is : pascalmattheus@icloud.com pascal_mattheus@ b-f.comDe wagen is afgeleverd geweest bij Jean Michel Martin Elsene en het feedbackrapport van de aflevering stuurde ik al een vraag voor feedback voor het probleem.Mijn vertrouwelijke garage sinds vele jaren is Vandenbroeck in Dilbeek waar ik een paar weken geleden vroeg of er een oplossing kin aangeboden worden in naverkoop voor mijn probleem. Ik probeerde de voorbije maanden met een kussen om geen pijn meer te hebben in mijn been, maar dit werkt niet goed.Zoals al geschreven moet ik van de dokter met mijn knieën steeds hoger zitten dan mijn bekken en dit enkel perfekt in een BMW met sportzetels en de al jaren bijhorende zitregeling. Ook bij de bestelling vroeg ik meerdere malen of dit in orde was en de wagens in de showroom hadden op dat moment de regeling zoals altijd op elke BMW met sportzetels op beide voorzetels.Chassisnummer : WBA6L31010FM60067Alvast bedankt en prettige dag,Pascal

P. M.

Naar: BMW

26/08/2022

Zoals jullie weten wordt de fout volledig toegegeven door jullie.Waarom moet ik dan zelf 800€ betalen voor de rechtzetting ?Dit kan toch niet. De auto is volledig betaald geweest inclusief de optie die jullie niet leverden.Ik krijg ook geen antwoord van jullie op mijn lastste mail.Prettige dag


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform