Zonet heb ik op verzoek van jullie , dit gekregen Hierbij informeren we u dat we uw klacht van 31/08/2023 betreffende uw pakket AMAZON BE 780 002 963 026 in behandeling hebben genomen.Er zal een onderzoek worden ingesteld met de bezorger die uw sector bedient.Uw dossier kan alleen worden behandeld als wij een schriftelijk attest van u ontvangen.Hiervoor is het noodzakelijk dat u het onderstaande kopieert/plakt en per e-mail naar ons stuurt op certificate@colisprive.com.Zorg ervoor dat u uw naam, uw postcode en het nummer van het pakket op 12 tekens invult..Zodra u de benodigde informatie heeft terug gestuurd, zullen wij dit meteen onderzoeken en u op de hoogte houden van het onderzoek.Wij danken u, en verontschuldigen ons voor het ongemak,Met vriendelijke groet,Colis Privé KlantenserviceAttest op erewoord terug te sturen naar het adres : certificate@colisprive.comIk, ondergetekende [naam], woonachtig in postcode [postcode vermelden] bevestig dat ik mijn pakket nr. [nummer 12 tekens] heb ontvangen.Ik, ondergetekende [naam], woonachtig in postcode [postcode vermelden] bevestig dat ik mijn pakket nr. [nummer 12 tekens] niet heb ontvangen.Votre service client Colis Privé.------Hier heb ik op geantwoord en verzonden alleen het niet ontvangen van het pakket : Met mijn naam , achernaam met adres en pakketnummer!zodra ik het mocht in ontvangst krijgen , zal ik antwoorden met dat ik deze ontvangen maar nu nog niet...Vriendelijke groeten,Jonathan