Terug

Levering niet succesvol postpunt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Colis Privé

03/09/2023

Beste ,op 24/08/23 plaatste ik op Amazon.be een bestelling , deze zou geleverd moeten worden op mijn adres maar door straatwerken in mijn straat is deze niet kunnen afgeleverd worden. Hier heb ik een nieuw afspraak op moeten maken maar deze keer op een postpunt , deze is 2x niet succesvol afgeleverd kunnen worden op het postpunt adres met de melding winkel/postpunt gesloten'?. Op 30 augustus krijg ik telefoon maar ik heb deze niet aangenomen is een 0800...nummer , dacht ik ehum..het is weer een sales praatje van een of andere bedrijf maar bij het opzoeken was het dus colisprivé...Later krijg ik een mail over een bevestiging dat mijn pakket zou afgeleverd zijn op het adres/postpunt dat ik heb aangegeven , ik bel direct de winkel/postpunt of dit wel klopt en ook of het klopt dat deze gesloten was de vorige dagen? maar het was dus niet waar , de winkel was heel die tijd open ...Als ook is dit niet vermeld in de tracking site , enkel via e-mail dat deze afgeleverd zou zijn.Momenteel wacht ik nog op mijn pakket ,voor het afleveren van mijn pakket door Colisprive.Ze zijn ondermaats zoals ' te lui om aan te bellen dus droppen ze uw pakket op de oprit , achter auto of te lui tot aan de voordeur te komen en droppen ze het maar voor de vooruit van de auto'... vertrouwen in deze courrierdienst is 0Hierbij hopelijk dat jullie iets kunnen doen omtrent dit probleem van me.Vriendelijke Groeten,Jonathan

Berichten (6)

Colis Privé

Naar: J. H.

04/09/2023

Beste heer/mevrouw Heireman,Allereerst wil ik u bedanken voor het contact opnemen met Colis Prive.Uit onze administratie zie ik terug dat u een claim heeft geopend met hetzelfde onderwerp. Onze collega's zijn op dit moment bezig om uw klacht te verwerken. Ik wil u vriendelijk verzoeken om nog even het geduld te hebben tot dat het onderzoek is beëindigd. U wordt gecontacteerd met het resultaat van het onderzoek.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,Colis Prive Klantenservice

Colis Privé

Naar: J. H.

04/09/2023

Beste heer/mevrouw Heireman,Allereerst wil ik u bedanken voor het contact opnemen met Colis Prive.Uit onze administratie zie ik terug dat u een claim heeft geopend met hetzelfde onderwerp. Onze collega's zijn op dit moment bezig om uw klacht te verwerken. Ik wil u vriendelijk verzoeken om nog even het geduld te hebben tot dat het onderzoek is beëindigd. U wordt gecontacteerd met het resultaat van het onderzoek.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,Colis Prive Klantenservice

J. H.

Naar: Colis Privé

04/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

J. H.

Naar: Colis Privé

04/09/2023

Zonet heb ik op verzoek van jullie , dit gekregen Hierbij informeren we u dat we uw klacht van 31/08/2023 betreffende uw pakket AMAZON BE 780 002 963 026 in behandeling hebben genomen.Er zal een onderzoek worden ingesteld met de bezorger die uw sector bedient.Uw dossier kan alleen worden behandeld als wij een schriftelijk attest van u ontvangen.Hiervoor is het noodzakelijk dat u het onderstaande kopieert/plakt en per e-mail naar ons stuurt op certificate@colisprive.com.Zorg ervoor dat u uw naam, uw postcode en het nummer van het pakket op 12 tekens invult..Zodra u de benodigde informatie heeft terug gestuurd, zullen wij dit meteen onderzoeken en u op de hoogte houden van het onderzoek.Wij danken u, en verontschuldigen ons voor het ongemak,Met vriendelijke groet,Colis Privé KlantenserviceAttest op erewoord terug te sturen naar het adres : certificate@colisprive.comIk, ondergetekende [naam], woonachtig in postcode [postcode vermelden] bevestig dat ik mijn pakket nr. [nummer 12 tekens] heb ontvangen.Ik, ondergetekende [naam], woonachtig in postcode [postcode vermelden] bevestig dat ik mijn pakket nr. [nummer 12 tekens] niet heb ontvangen.Votre service client Colis Privé.------Hier heb ik op geantwoord en verzonden alleen het niet ontvangen van het pakket : Met mijn naam , achernaam met adres en pakketnummer!zodra ik het mocht in ontvangst krijgen , zal ik antwoorden met dat ik deze ontvangen maar nu nog niet...Vriendelijke groeten,Jonathan

Colis Privé

Naar: J. H.

05/09/2023

Beste heer/mevrouw Heireman,Allereerst wil ik u bedanken voor het contact opnemen met Colis Prive.Uit onze administratie zie ik terug dat u een claim heeft geopend met hetzelfde onderwerp. Onze collega's zijn op dit moment bezig om uw klacht te verwerken. Ik wil u vriendelijk verzoeken om nog even het geduld te hebben tot dat het onderzoek is beëindigd. U wordt gecontacteerd met het resultaat van het onderzoek.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,Colis Prive Klantenservice

Colis Privé

Naar: J. H.

05/09/2023

Beste heer/mevrouw Heireman,Allereerst wil ik u bedanken voor het contact opnemen met Colis Prive.Uit onze administratie zie ik terug dat u een claim heeft geopend met hetzelfde onderwerp. Onze collega's zijn op dit moment bezig om uw klacht te verwerken. Ik wil u vriendelijk verzoeken om nog even het geduld te hebben tot dat het onderzoek is beëindigd. U wordt gecontacteerd met het resultaat van het onderzoek.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,Colis Prive Klantenservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform