Terug

Levering niet succesvol postpunt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Colis Privé

03/09/2023

Beste ,op 24/08/23 plaatste ik op Amazon.be een bestelling , deze zou geleverd moeten worden op mijn adres maar door straatwerken in mijn straat is deze niet kunnen afgeleverd worden. Hier heb ik een nieuw afspraak op maken maar deze keer op een postpunt , deze is 2x niet succesvol afgeleverd kunnen worden op het postpunt adres met de melding winkel/postpunt gesloten'?. Op 30 augustus krijg ik telefoon maar ik heb deze niet aangenomen is een 0800...nummer , dacht ik ehum..het is weer een sales praatje van een of andere bedrijf maar bij het opzoeken was het dus colisprivé...Later krijg ik een mail over een bevestiging dat mijn pakket zou afgeleverd zijn op het adres/postpunt dat ik heb aangegeven , ik bel direct de winkel/postpunt of dit wel klopt en ook of het klopt dat deze gesloten was de vorige dagen? maar het was dus niet waar , de winkel was heel die tijd open ...Als ook is dit niet vermeld in de tracking site , enkel via e-mail dat deze afgeleverd zou zijn.Momenteel wacht ik nog op mijn pakket ,voor het afleveren van mijn pakket door Colisprive.Ze zijn ondermaats zoals ' te lui om aan te bellen dus droppen ze uw pakket op de oprit , achter auto of te lui tot aan de voordeur te komen en droppen ze het maar voor de vooruit van de auto'... vertrouwen in deze courrierdienst is 0Hierbij hopelijk dat jullie iets kunnen doen omtrent dit probleem van me.Vriendelijke Groeten,Jonathan

Berichten (7)

Colis Privé

Naar: J. H.

03/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Colis Privé

Naar: J. H.

03/09/2023

Bonjour,Nous avons bien reçu votre mail et le traiterons dans les plus brefs délais.Si votre demande concerne les points suivants - Information concernant un colis- Demande de suivi de colis- Réclamation concernant un colisVotre mail ne sera pas pris en compte.Pour ces demandes vous pouvez vous rendre sur www.colisprive.be ou envoyer un mail suividecolis@colisprive.com pour la Belgique et le Luxembourg.Pour la France vous pouvez vous rendre sur www.colisprive.fr.Merci pour votre compréhension et bonne journée,L'équipe Colis Privé___Hallo,We hebben jouw mail ontvangen en zullen deze zo snel mogelijk behandelen.Als jouw verzoek betrekking heeft op de volgende punten:- Informatie over een pakket- Verzoek ivm het opvolgen van een pakket- Klacht over een pakketzal jouw mail niet in behandeling worden genomen.Ga voor deze verzoeken naar www.colisprive.be of stuur een mail naar opvolgenvanpakketten@colisprive.com voor Belgie en Luxemburg.Bedankt voor jouw begrip en nog een fijne dag,Het Colis Privé team___'ƒHello,We have received your mail and will deal with it as soon as possible.If your request concerns the following points:- Information about a parcel- Parcel tracking request- Complaint about a parcelYour mail will not be taken into account.For these requests, please visit www.colisprive.be or send a mail to suividecolis@colisprive.com for Belgium and Luxembourg.For France, you can visit www.colisprive.fr.Thank you for your understanding and have a nice day,The Colis Privé team

Colis Privé

Naar: J. H.

07/09/2023

Beste,Alvast onze excuses voor dit ongemak.In het systeem zie ik dat de chauffeur bij de klant is langsgegaan op 25 augustus.Nadien zijn er 3 afspraken gemaakt om de colis te laten leveren in het afhaalpunt (JILKO).Tijdens de 1ste en 2de afspraak is de chauffeur niet langsgegaan tijdens de openingsuren.Op 29/8 heeft de chauffeur, zoals wij zien in het systeem, hem pakje correct geleverd in het afhaalpunt.Mondial Relais heeft het niet gescand als '˜colis ontvangen'.Helaas doen wij opvolgingen zolang het pakje bij de chauffeur is die voor Colis Privé levert.Tijdens de laatste klacht die wij van mijnheer hebben ontvangen is het pakje gestatueerd als '˜verloren'.De afzender, in dit geval Amazon, gaat het nodige doen om de eindbestemmeling terug te betalen.Hopende u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Colis Privé

Colis Privé

Naar: J. H.

07/09/2023

Beste,Alvast onze excuses voor dit ongemak.In het systeem zie ik dat de chauffeur bij de klant is langsgegaan op 25 augustus.Nadien zijn er 3 afspraken gemaakt om de colis te laten leveren in het afhaalpunt (JILKO).Tijdens de 1ste en 2de afspraak is de chauffeur niet langsgegaan tijdens de openingsuren.Op 29/8 heeft de chauffeur, zoals wij zien in het systeem, hem pakje correct geleverd in het afhaalpunt.Mondial Relais heeft het niet gescand als '˜colis ontvangen'.Helaas doen wij opvolgingen zolang het pakje bij de chauffeur is die voor Colis Privé levert.Tijdens de laatste klacht die wij van mijnheer hebben ontvangen is het pakje gestatueerd als '˜verloren'.De afzender, in dit geval Amazon, gaat het nodige doen om de eindbestemmeling terug te betalen.Hopende u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Colis Privé

J. H.

Naar: Colis Privé

07/09/2023

Om de echtheid van aflevering zou het beter zijn in de toekomst , om zoals de meeste courier diensten doen , een foto nemen ' proof of delivery / bewijs van aflevering'. Voorgevel , brievenbus.... momenteel wat jullie mij sturen is ok maar in mijn ogen is het vertrouwen weg in jullie diensten. Vriendelijke groetenJonathan

J. H.

Naar: Colis Privé

07/09/2023

Om de echtheid van aflevering zou het beter zijn in de toekomst , om zoals de meeste courier diensten doen , een foto nemen ' proof of delivery / bewijs van aflevering'. Voorgevel , brievenbus.... momenteel wat jullie mij sturen is ok maar in mijn ogen is het vertrouwen weg in jullie diensten. Vriendelijke groetenJonathan

Colis Privé

Naar: J. H.

11/09/2023

Beste,Dat begrijp ik.Ik geef deze feedback intern door.Ik wens u een fijne dag.Met vriendelijke groeten,Colis Privé


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform