Terug

Levering niet op tijd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

T. V.

Naar: studieshop

07/09/2024

Beste Ik wil een klacht indienen tegen Studieshop en Postnl. Studieshop beloofde de boeken van mijn dochter te leveren voor de start van het schooljaar als je voor 15 juli bestelde. Ik bestelde op 3 juli. Ik kreeg op 30 augustus om 8h45 een mail van Postnl dat de boeken geleverd gingen worden diezelfde ochtend. Niemand was thuis, de boeken werden geleverd bij een bedrijf in Heusden, op 40 min fietsen. Hiermee was ik niet akkoord. Ik nam contact op met Studieshop en ze gingen de boeken opnieuw opsturen. Ze hebben deze week op 1 boek na de zending herhaald, maar opnieuw was leveren moeilijk. Ik kreeg deze zaterdagochtend bericht van Postnl dat er die namiddag ging geleverd worden. De boeken werden blijkbaar in de ochtend aan huis geleverd, er was niemand thuis, en de boeken werden teug in Heusden geleverd, op 40 min fietsen. Studieshop wenst met Postnl te werken maar dit bedrijf stuurt ofwel foute info over leveringen of te laat info en levert bij bedrijven die veel te ver liggen om een levering zelf op te halen. Ik woon vlakbij Gent St Pieters, er zijn daar postkantoren, ophaalpunten van andere postbedrijven, cubees van bpost... Kunnen jullie mee aandringen bij studieshop om: - mijn dochter codes te bezorgen van de boeken zodat zij minstens digitaal kan volgen - leveringen niet via postnl te laten verlopen maar via bpost? Ik betaalde een extra "comfort pack regeling" om zonder zorgen de boeken te verkrijgen voor mijn dochter en ik hoop dan dat zij op tijd haar boeken krijgt maar dat lukt dus niet. Zij heeft nu nog steeds geen boeken. In de laatste levering zitten ook zelfs niet al haar boeken. Ter info, het bestelnummer bij Studieshop is 4154946. Alvast bedankt.. Met vriendelijke groeten Tanja Vanhove

Berichten (1)

studieshop

Naar: T. V.

07/10/2024

Beste, Bedankt voor uw mail. Ik heb dit eens nagekeken en wij hebben de melding van mevrouw ook al binnengekregen. Wij hebben toen meteen het nodige gedaan om nieuwe boeken op te sturen, en om een onderzoek te starten bij PostNL. Wij snappen dat dit frustrerend is, maar wij hebben ons best gedaan om mevrouw zo goed mogelijk verder te helpen. Als het dan misloopt tijden het leveren met PostNL, kunnen wij hier helaas weinig aan doen. Dit ligt niet echt in onze handen. Het enige wat wij kunnen doen is een nieuwe zending sturen en een onderzoek starten bij PostNL. Beide hebben wij dus wel gedaan. Met vriendelijke groeten, Douae Administratief Ondersteuner Waaslandlaan 8A3 bus 1 9160 Lokeren (België) Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 7 september 2024 21:30 Aan: Klantendienst Studieshop klantendienst@studieshop.be Onderwerp: Levering niet op tijd ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform