Terug

Levering niet op tijd ondanks extra kosten. Ik had de levering dringend nodig voor het werk.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. S.

Naar: Apple Belgium

22/01/2024

Beste , ik bestelde Apple Pencil punten en had deze dringend nodig. Ik koos de extra betaling voor levering de volgende dag. Intussen al 2 dagen gepasseerd en nog steeds geen levering.

Berichten (1)

Apple Belgium

Naar: V. S.

22/01/2024

Beste klant,Hartelijk dank voor uw bericht en klacht/feedback aan Apple.Apple reageert niet op verzoeken/klachten via derde partijen zoals in dit bericht vermeld.Wij assisteren u graag verder indien u contact wilt opnemen met onze Postsales Service lijn op. 0800 99846 voor BelgieMijn collega's zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 19.00 om u direct te assisteren.Met vriendelijke groetenApple Distribution InternationalOn January 21, 2024 at 23:01:24 :PM GMT, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform