Terug

Levering niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: Zara Belgium

22/12/2023

Beste,Ik bestelde op 5 december kleren voor mijn zoontje voor een waarde van 270€.Op 8 december kreeg ik een bericht dat het pakket werd geleverd. Op dat moment was ik niet thuis. Indien ik niet thuis ben levert bpost mijn pakketjes altijd in de dichtstbijzijnde pakketpunt. Toen ik naar het pakketpunt ging hadden ze mijn pakket niet ontvangen. Volgens bpost zou het pakket aan een 40 jarige vrouw zijn afgegeven. Maar wie is die vrouw? Ik heb navraag gedaan in onze straat en niemand heeft ons pakket ontvangen in onze plaats. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en heb 270€ betaald zonder mijn zoontje zijn kleertjes te mogen ontvangen. Ik heb meermaals contact opgenomen met de klantenservice van Zara maar daar krijg ik steeds hetzelfde antwoord: we zijn het aan het onderzoeken maar ondertussen zijn we 3 weken verder en heb ik nog steeds geen nieuwe kleertjes voor mijn zoontje terwijl ik wel de volledige bestelling heb betaald. Ik ben zo teleurgesteld!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform