Terug

Levering niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: Shein

26/11/2023

Onze bestelling zou begin september geleverd worden. Dit is echter niet gebeurd. Na contactname met SHEIN werden we doorverwezen naar de leverancier GLS. Daar werd een onderzoek gestart zonder enig resultaat, het pakketje blijkt verloren te zijn. We werden vervolgens teruggestuurd naar SHEIN. Daar zeiden ze ons 19oktober dat het in behandeling is en dat we binnen de 10 dagen antwoord zouden ontvangen. Tot op vandaag hebben we hier geen antwoord op gekregen. Op onze vraag tot terugbetaling hebben ze geweigerd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform