Terug

Levering niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Zoli99

17/05/2022

Ik bestelde op 7 mei voor levering op 11of 12 Mei. Op 12 Mei geen levering geen verzendbevestiging niks. Wanneer ik mailde waar de bestelling bleef kreeg ik geen enkel antwoord op mijn mail wel een standaard mail met een verzendbevestiging. Track en tracé in deze mail geeft een fout melding en verwijst naar niks?? Ondertussen nog 2 extra mails gestuurd maar geen enkel antwoord. Telefonisch ook geprobeerd maar het is enkel in het Frans te doen en na 10 minuten in de wacht heb ik dan de verbinding maar verbroken. Pakket verstuurd op donderdag maar nu dinsdag en nog altijd niet ontvangen? Ik geloof er niks meer van! Bestelnummer: ZBSXKFTTJ.Via de chat is er enkel een zeer onbeleefde medewerker die maar blijft beweren dat er een bericht werd gestuurd naar mijn gsm en dat ik niet heb “bevestigd”. Maar ik heb nooit ook maar 1 bericht ontvangen en kan dus ook niet bevestigen???!! Deze persoon staat niet open voor enkel andere vorm van hulp dan enkel te herhalen dat er een bericht is gestuurd en vervolgens volledig te negeren door gewoon helemaal niet meer te antwoorden??Ik wil per direct mijn geld terug daar jullie klaarblijkelijk niet van plan zijn mijn bestelling te leveren.

Berichten (1)

M. V.

Naar: Zoli99

17/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform