Terug

Levering niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Post NL

20/01/2021

Beste, ik bestelde via telenet een telefoon op 05 januari 2020. De dag na bestelling kreeg ik een mail dat POST NL het pakket heeft ontvangen. De dag erna zou het worden geleverd. Dit wordt een dag uitgesteld. Daarna terug uitgesteld en nu staat de status bezorgtijd niet bekend. Uit contact met telenet en POST NL weten ze ook niet wanneer het pakket komt of waar het zit. Telenet heeft een verzoek tot onderzoek gedaan naar POST NL op 15 januari. Uit contact met telenet blijkt dat ze nog steeds niet van gegevens van POST NL hebben ontvangen. Dit blijft nu al meer dan 2 weken aanslepen zonder een oplossing (terugbetaling, nieuw toestel verzenden of een afhalen in winkel).

Berichten (3)

Post NL

Naar: J. D.

21/01/2021

Beste Jurgen, Bedankt voor je bericht via onze site. Hieruit begrijp ik dat je graag de status van het onderzoek dat is opgestart wilt weten.Onderzoek is door de afzender gestart op 15 januari en binnen 14 werkdagen krijg die een terugkoppeling van mijn collega. Het is dus nog even afwachten.Alles wat uit het onderzoek voortkomt wordt dan ook met de afzender over gecommuniceerd. Graag wil je adviseren om hierover in contact te blijven met de afzender. Heb je verder nog vragen, dan kun je reageren op deze mail.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Martina SpigicKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

J. D.

Naar: Post NL

22/01/2021

Ik heb op 11 januari al contact opgenomen met jullie. Best wel spijtig dat er vanaf 15 januari pas onderzoek werd naar gedaan. 14 werkdagen nog wachten. Dat betekent ik 3 weken na ontvangst van het pakket bij jullie nog steeds geen stap verder ben en nog steeds geen telefoon in mijn bezit heb. Niet echt klantvriendelijk. Ik blijf erbij dat ik de dag erna niet direct mijn toestel moet hebben, maar ik heb er wel voor betaald en ondertussen zijn we 17 dagen na de bestelling. Bovendien heeft mijn buur hetzelfde probleem. Ook besteld bij Telenet en levering bij jullie en nog steeds niet ontvangen. Door het verkeerd versturen vanuit telenet van een mail naar mijn buur weten we ondertussen dat er nog iemand is. Graag asap en niet binnen 14 dagen een antwoord. Indien ik maandag geen oplossing heb, zal ik de advocaat van Test Aankoop inschakelen.

Post NL

Naar: J. D.

26/01/2021

Beste Jurgen, Bedankt voor je bericht. Hieruit begrijp ik dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Graag informeer ik je hierover. Ik zie dat het pakket te lang onderweg is. Mijn excuses hiervoor. Mijn advies is om met de afzender van het pakket contact op te nemen. De afzender heeft de opdracht gegeven een pakket te leveren. Hierdoor is de afzender onze opdrachtgever. Gaat er iets mis, dan kan diegene dit bij ons of bij PostNL Nederland melden.Alle informatie dat uit een eventueel onderzoek voorkomt wordt met de afzender gecommuniceerd. De afzender kan dit vervolgens aan jou laten weten. Daarom raad ik je aan om in dat geval contact te houden met de afzender hierover. Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Dominique van t HofKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform