Terug

Levering niet naleven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/11/2023

Dit is nu de 2de keer op 2 weken tijd dat jullie chauffeur mij pakket niet levert terwijl ik op de deurbel een nota heb achter gelaten om te bellen op de deurbel vn mijn buurvrouw welke ganse dag thuis was om het pakket daar af te geven. Mijn geburen hebben u chauffeur gezien zonder dat deze op de bel gedrukt heeft en os weer weg gereden omdat hij tegen een auto daar aangezeten heeft! Waarom is dit telkens een probleem bij julliebom te leveren? En mijn buurvrouw haar auto is beschadigd ze hebben een foto genomen van de camionette met de nummerplaat van jullie!

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: N. D.

10/11/2023

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Uw collo werd op de Parcel Shop op 09/11 geleverdUw e-mail wordt doorgestuurd naar de leveringsdepot (en naar manager depot)MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: N. D.

10/11/2023

Beste Mevr De WildeKunt u ons vertellen welke buurman autoschade heeft gehad?Evenals het kenteken van de bestuurder dat ze hebben genoteerd.Dank uChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: N. D.

16/11/2023

Beste Mevr De WildeTenzij we ons vergissen, hebben we uw informatie over de klacht niet ontvangenDeze zijn van belang om het dossier compleet te kunnen maken.Dank uChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform