Terug

Levering niet mogelijk wegens onvoorziene omstandigheden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. T.

Naar: bpost

20/09/2023

Beste , ik had een artikel besteld bij bol.com en zou normaal geleverd worden op maandag 18 september tussen 18uur en 22uur. Volgens de track en trace werd he pakketje gesorteerd om 15,51uur en om 16.08u onderweg voor levering. Maar 1 uur later krijg ik te zien dat er staat levering niet mogelijk wegens onvoorziene omstandigheden. En dat was het , verder staat er niets op de track en trace. Heb naar bpost gebeld maar zoals altijd kunnen ze me niet helpen omdat ze zelf niet weten wat voor fouten er allemaal gebeuren in dat bedrijf. Dus mijn pakketje is achtergehouden door Bpost. Niemand weet een oplossing. Het gaat hier over een duur artikel dat er besteld is

Berichten (2)

bpost

Naar: D. T.

20/09/2023

REF 1-50706343409Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Loa¯cbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-NANQ4S3]

D. T.

Naar: bpost

20/09/2023

Dat is niet voldoende , jullie moeten mij vertellen wat en waar mijn pakketje zit. Jullie hebben het meegegeven aan de postbode dus ik heb het recht te weten waar dit zit. Jullie houden dus pakketjes achter die niet voor jullie bestemd zijn. Ik ben genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Jullie leveren niet zoals beloofd en geven me enkel de uitleg we weten niet waar het pakketje is. Jullie zijn de bezorgdienst en jullie moeten het afleveren bij de klant zoals beloofd. Jullie voorwaarden zijn dat het pakket word geleverd ten laatste 2 werkdagen na de afgesproken datum. Dat zijn we nu en heb niets gezien. Ook de track en trace word niet meer aangepast, ik verwijs dit door naar aanleiding van het verhaal op vtm nieuws dat bezorgers pakketjes achterhouden. Is er controle om het in en uitladen van de wagens en is er controle bij de bezorgers zelf ,totaal niet. Jullie zijn verplicht het pakketje te bezorgen , mits een schadevergoeding omdat jullie de klant niet helpen en niet doen zoals beloofd. Vind dit zeer jammer maar ik zal verdere stappen moeten ondernemen. Jullie sluiten dit gesprek zonder reden en zonder de klant te helpen , dus ben ik genoodzaakt om hiermee verder te gaan .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform