Dat is niet voldoende , jullie moeten mij vertellen wat en waar mijn pakketje zit. Jullie hebben het meegegeven aan de postbode dus ik heb het recht te weten waar dit zit. Jullie houden dus pakketjes achter die niet voor jullie bestemd zijn. Ik ben genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Jullie leveren niet zoals beloofd en geven me enkel de uitleg we weten niet waar het pakketje is. Jullie zijn de bezorgdienst en jullie moeten het afleveren bij de klant zoals beloofd. Jullie voorwaarden zijn dat het pakket word geleverd ten laatste 2 werkdagen na de afgesproken datum. Dat zijn we nu en heb niets gezien. Ook de track en trace word niet meer aangepast, ik verwijs dit door naar aanleiding van het verhaal op vtm nieuws dat bezorgers pakketjes achterhouden. Is er controle om het in en uitladen van de wagens en is er controle bij de bezorgers zelf ,totaal niet. Jullie zijn verplicht het pakketje te bezorgen , mits een schadevergoeding omdat jullie de klant niet helpen en niet doen zoals beloofd. Vind dit zeer jammer maar ik zal verdere stappen moeten ondernemen. Jullie sluiten dit gesprek zonder reden en zonder de klant te helpen , dus ben ik genoodzaakt om hiermee verder te gaan .