Terug

Levering niet gebeurt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: GLS Belgium NV/SA

26/09/2023

Beste ik heb een bestelling gedaan bij shein gisteren kreeg ik melding dat pakje ging geleverd worden via gls,ik was de hele dag thuis,krijg ik mail dat ik niet thuis was,er was ook een veilige plaats gemeld,niks ontvangen, vandaag opnieuw mail dat terug kwamen via gls nubkrijg ik terug mail dat er niemand was, briefje op de bel dat ze moeten aanbellen ,bij mij ook was de buurman 2de optie. Helemaal niets 2dagen verlof moeten nemen voor jullie luiheid,dochter was zelf thuis en heeft ni eens een autotje zien stoppen.Ben razend op gls ,Mvg ann

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. R.

26/09/2023

Beste Mevr RoelantsAl onze excuses voor het ongemakUw e -mail was rechtstreeks naar de Manager Depot verzonden.Volgens laatste nieuws, de chauffeur zou de stukken die achterblijven hebben gerecupereerd en zich verontschuldigde als hij een gevoel van druk gaf omdat het niet zijn bedoeling was.Tenzij ik me vergis, moet U ook telefonisch contact hebben gehad met mijn collega uit Tongeren over dit onderwerpMvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. R.

26/09/2023

BesteGelieve vorige mail te negeren aub - verkeerde bestem.Dank u

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. R.

26/09/2023

Beste mevrouw RoelantsOnze oprechte excuses voor het ongemakIk stuur vandaag een noodzakelijk verzendverzoek bij de betreffende depot om een imperatieve levering op 27/09 te vragenMvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. R.

02/10/2023

BesteLevering op 27/09 bevestigd door het depotMvgInvestigationDesk Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform