Terug

Levering niet gebeurd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

25/12/2016

Hallo, op 14/12 heb ik bij Vistaprint een bestelling geplaatst. Door de automatische invulling bij Vistaprint is er iets misgelopen bij het doorgeven van mijn huisnummer. Dit stond in een ander vakje en is niet mee overgenomen. Dit heb ik de eerste keer aan GLS doorgegeven op 17/12, daarna op 19/12 en 20/12 per mail. Op 22/12 heb ik met Vistaprint contact opgenomen en hebben zij dit ook nog eens doorgegeven. Het zou de dag nadien geleverd worden, wat niet gebeurd is. Nog eens contact opgenomen met Vistaprint en zij hebben het nogmaals aan GLS doorgegeven.Hoeveel keer kan het nodig zijn?Op 24/12 zou GLS een extra leveringsdag inlassen volgens Vistaprint om bij te kunnen werken, maar niet voor mijn levering.Normaal is het first in, first out, maar blijkbaar is het bij jullie last in-first out. Sinds 23/12 is er geen info meer over het pakketje, terwijl het de dagen voordien twee keer per dag in het overzicht verscheen bij track & trace. GLS antwoordt niet op mijn vragen. Deze zending kostte 15,99 euro, i had voor een express zending gekozen.

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: E. V.

26/12/2016

Geachte,Zou u ons een pakketnummer kunnen bezorgenaub? We kunnen namelijk geen opzoeking verrichten.Met vriendelijke groeten, Salutations distinguees, With kind regards, Customer Support GLS Belgium NV/SA Head Office Brabantstraat 24 2870 Puurs Belgium T: 32 (0)2 254 40 40 F: 32 (0)2 254 40 72 E: parcel.puurs@gls-belgium.com www.gls-group.eu

E. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

26/12/2016

Geachte,jammer dat er via Test Aankoop wel snel reactie komt, en op mijn eerdere berichten via de gewone weg geen reactie. Langs die weg had ik ook een keer of vijf alles doorgestuurd. Hieronder staan de gegevens, zoals u ziet heb ik de zending daarstraks ontvangen.Referentie nrPakketnummer:95320163331Nederlands pakketnummer61818004687018Herkomst nationale referentie in Unicode61818004687018Klant's eigen referentienummer687018


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform