Hallo, op 14/12 heb ik bij Vistaprint een bestelling geplaatst. Door de automatische invulling bij Vistaprint is er iets misgelopen bij het doorgeven van mijn huisnummer. Dit stond in een ander vakje en is niet mee overgenomen. Dit heb ik de eerste keer aan GLS doorgegeven op 17/12, daarna op 19/12 en 20/12 per mail. Op 22/12 heb ik met Vistaprint contact opgenomen en hebben zij dit ook nog eens doorgegeven. Het zou de dag nadien geleverd worden, wat niet gebeurd is. Nog eens contact opgenomen met Vistaprint en zij hebben het nogmaals aan GLS doorgegeven.Hoeveel keer kan het nodig zijn?Op 24/12 zou GLS een extra leveringsdag inlassen volgens Vistaprint om bij te kunnen werken, maar niet voor mijn levering.Normaal is het first in, first out, maar blijkbaar is het bij jullie last in-first out. Sinds 23/12 is er geen info meer over het pakketje, terwijl het de dagen voordien twee keer per dag in het overzicht verscheen bij track & trace. GLS antwoordt niet op mijn vragen. Deze zending kostte 15,99 euro, i had voor een express zending gekozen.