Terug

Levering niet gebeurd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

R. D.

Naar: KREFEL

23/04/2025

Ik heb een Besteliling geplaatst. Deze werd geleverd is door iemand anders denk ik opgehaald maar ging dan toch retour bij bpost of iemand bij bpost heeft mijn zending mogelijk gestolen. Maar zij zouden jij hebt het opgehaald dus gebeurde er geen nieuwe levering of terugbetaling. Ik betaalde via Alma ondertussen heb ik door hun al extra kosten opgelegd gekregen want ik weiger dit te betalen. Ik heb voor Krëfel meerdere keren ook een ondertekende verklaring van niet ontvangst doorgemaild. Maar zij blijven bij hun stuk.

Berichten (7)

R. D.

Naar: KREFEL

09/05/2025

Ik wacht nu al een tijdje op een antwoord. Zijn jullie er mee bezig?

KREFEL

Naar: R. D.

14/05/2025

Beste Rudi, Bedankt voor je bericht. Ik zou graag verder gaan kijken in je dossier om te bekijken hoever we staan in je antwoord. Helaas kan ik met je opgegeven klantnummer niets opzoeken. Kan je me verdere informatie bezorgen, zodat ik dit voor je kan nakijken? Indien je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren. Met vriendelijke groeten, Bien à vous, Valerie Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------------

R. D.

Naar: KREFEL

14/05/2025

Ging om: Datum van de factuur: 18/07/2024 Klantnummer: 001310082 Onze ref.: 055 Uw ref.: ORDER E-SHOP NR. 54771067 Bent u hiermee voldoende om me te kunnen helpen?

KREFEL

Naar: R. D.

19/05/2025

Beste, Bedankt voor het doorsturen van dit dossier. Helaas heb ik op dit moment niet voldoende informatie ontvangen om jullie verder te kunnen helpen. Ik zie dat order 54771067 dateert van 2024, maar er is sindsdien geen recent contact geweest met de klant. We vragen daarom graag wat meer duidelijkheid over deze aanvraag, zodat we het verder correct kunnen opvolgen Met vriendelijke groeten, Bien à vous, Jana Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------------

R. D.

Naar: KREFEL

28/06/2025

Hallo ja ik heb nogmaals met de klantenservice van jullie/ Krëfel contact opgenomen. Helaas zonder succes hetzelfde probleem blijft. Het is namelijk zo dat ik koos om mijn zending te leveren in een pakjesautomaat. Dit pakje wou ik gaan ophalen maar was dan niet in het automaat. Ik melde dit aan jullie en vulde een verklaring van niet ontvangst in. Jullie beloofde me een terugbetaling maar dan later dook de zending opnieuw op als retour naar jullie, kwam door bpost naar jullie retour met rede niet opgehaald. Maar dan zijden jullie me dat de inhoud van de zending gestolen/ verwisseld was met boeken. Voor deze reden gaven jullie dan ook geen terugbetaling. Ik wacht nogsteeds op een terugbetaling met schadevergoeding dat dit al een jaar duurt en ik zo vaak contact al heb moeten opnemen. Het is namelijk zo dat ik verklaarde direct dat het niet in de locker. Nu zeggen jullie als reactie nee je hebt iets anders terug gestuurd. Dit deed ik dus niet. Want ik heb het nooit ontvangen en dit verklaarde ik ook direct. Ik heb hiervoor ook een document ingevuld en een handtekening hiervoor gezet en naar jullie alles doorgestuurd. Maar jullie blijven me zeggen we hebben andere retour ontvangen.

KREFEL

Naar: R. D.

01/07/2025

Beste, Bedankt voor het doorsturen van dit dossier. Helaas heb ik op dit moment niet voldoende informatie ontvangen om jullie verder te kunnen helpen. Ik zie dat order54771067dateert van2024, maar er is sindsdien geen recent contact geweest met de klant. We vragen daarom graag wat meer duidelijkheid over deze aanvraag, zodat we het verder correct kunnen opvolgen Met vriendelijke groeten, Kilian Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 28/06/2025 17:45 Aan: customercare@krefel.be Onderwerp: Nieuw bericht van RUDI D ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0LRiNa:ref

R. D.

Naar: KREFEL

01/07/2025

Beste ik denk dat alles zeer duidelijk is. Gaat inderdaad al om een probleem/ klacht dat een jaar duurt. Al een jaar zeggen jullie dit. Het pakket werd geleverd en afgehaald in de locker. De gegevens van de locker zijn naar jouw e-mailadres gestuurd. Nadien is het pakket naar ons retour gekomen met een boek. Hierdoor kunnen wij niet terugbetalen, want het artikel is niet in ons bezit. Op dit antwoord van jullie reageer ik en heb ik zelf een bewijs van gegeven en formulier voor ondertekend. Kunt u me dus helpen of dit dossier met Krëfel bespreken want nu heb ik het gevoel dat u me hier ook niet wilt helpen, klopt dit?

Bemiddeling door Testaankoop 01 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform