Beste,Bedankt voor het contacteren van DPD.Het spijt ons zeer dat de levering van uw pakket niet naar behoren is gegaan. Onze excuses hiervoor. We begrijpen volledig uw frustratie over het niet ontvangen van uw pakket en de daaropvolgende ongemakken. Dit is absoluut niet het niveau van service dat wij streven te bieden, en hiervoor bieden we onze oprechte excuses aan. We hebben een klacht doorgeven aan de verantwoordelijke van de chauffeur, zodat er een gesprek kan plaatsvinden om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.Wat betreft de vergoeding van uw pakket, moeten we u helaas doorverwijzen naar de afzender/verkoper. DPD heeft contractuele afspraken met verzenders van pakketten met betrekking tot verlies of beschadiging van pakketten. Alleen de verzender kan in deze gevallen een onderzoek starten bij onze diensten om de aansprakelijkheid te bepalen, aangezien zij DPD betalen voor het verzenden van het pakket. We raden u aan contact op te nemen met de afzender/verkoper om dit verder af te handelen.Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We hopen dat dit probleem spoedig opgelost kan worden en dat u in de toekomst een betere ervaring met onze diensten zult hebben.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères Salutations/ Best regards,BonnitaDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------