Terug

Levering niet gebeurd nalatigheid chauffeur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. L.

Naar: DPD Belgium

12/03/2024

Beste, ik heb iets besteld in een buitenlandsbedrijf.DPD werd aangesteld om het product te leveren.De chauffeur is hier geweest wanneer ik niet thuis was. Een brief werd achtergelaten dat hij op dinsdag 12/03 ging terug langskomen. Dit was dus niet het geval en meneer de chauffeur besliste het pakket terug te sturen naar de afzender. Dit is in mijn ogen een grote fout van DPD en de chauffeur van DPD. Daar er duidelijk op staat dat als het pakket niet kan worden geleverd aan huis ze in een ophaalpunt kan worden afgehaald. Nu ben ik verplicht te wachten tot mijn pakket terug aankomt ( hopelijk dan ) bij het bedrijf zelf voor ik een refund kan krijgen hiervoor.

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: N. L.

18/03/2024

Beste,Bedankt voor het contacteren van DPD.Het spijt ons zeer dat de levering van uw pakket niet naar behoren is gegaan. Onze excuses hiervoor. We begrijpen volledig uw frustratie over het niet ontvangen van uw pakket en de daaropvolgende ongemakken. Dit is absoluut niet het niveau van service dat wij streven te bieden, en hiervoor bieden we onze oprechte excuses aan. We hebben een klacht doorgeven aan de verantwoordelijke van de chauffeur, zodat er een gesprek kan plaatsvinden om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.Wat betreft de vergoeding van uw pakket, moeten we u helaas doorverwijzen naar de afzender/verkoper. DPD heeft contractuele afspraken met verzenders van pakketten met betrekking tot verlies of beschadiging van pakketten. Alleen de verzender kan in deze gevallen een onderzoek starten bij onze diensten om de aansprakelijkheid te bepalen, aangezien zij DPD betalen voor het verzenden van het pakket. We raden u aan contact op te nemen met de afzender/verkoper om dit verder af te handelen.Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We hopen dat dit probleem spoedig opgelost kan worden en dat u in de toekomst een betere ervaring met onze diensten zult hebben.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères Salutations/ Best regards,BonnitaDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform