Terug

Levering niet gebeurd (weerom)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: DPD Belgium

27/09/2024

Vandaag staat levering gepland van een belangrijk pakket. Ik ben tuis aanwezig en om 13u41 krijg ik een mail met de melding dat ze mij hebben gemist. Dit is nu reeds meerdere malen gebeurd waarna ik ook meteen de klantendienst van DPD bel voor een melding. Die mensen kunnen dit ook alleen maar melden bij DPD en verder gebeurt daar verder ook niets mee! Leuk als men nu zelf weer de volgende week kan achterna lopen om een pakket op te halen dat aan huis moet worden geleverd. Pakket referentie: 05212098092696

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: P. V.

27/09/2024

Beste Pascal, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de levering van uw pakket niet zoals gepland is verlopen. Door onvoorziene omstandigheden heeft de bezorging helaas niet plaatsgevonden. Uw pakket zal spoedig opnieuw worden aangeboden, en u zult op de hoogte worden gesteld van de locatie waar u het kunt afhalen. We hebben deze situatie geregistreerd, zodat de betrokken diensten de nodige acties kunnen ondernemen om dit probleem in de toekomst te voorkomen. Wij streven ernaar om al onze zendingen tijdig en correct uit te voeren. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Wij wensen u een fijne dag verder. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, DPD Team Anissa Customer Care DPD (Belux) NV --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform