Terug

Levering niet correct

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. J.

Naar: IKEA BELGIUM

27/03/2024

Ik heb jullie voor 4774,87 eur besteld aan goederen en VPD kwam dit leveren op 9/3 maar wouden dit niet naar het eerste verdiep brengen omwille van het totale gewicht van meer dan 500kg. Dit werd niet op jullie website vermeld maar ik heb wel 219 eur aan leveringskosten betaald hiervoor. Ik zou graag dit bedrag teruggestort krijgen

Berichten (3)

IKEA BELGIUM

Naar: G. J.

03/04/2024

BesteWe betreuren dat je geen aangename ervaring had betreffende jouw recente IKEA aankoop en we vinden het van groot belang hier de nodige aandacht aan te schenken om je de gepaste oplossing te bieden.De vermelding op onze website was inderdaad niet volledig, we willen ons hiervoor verontschuldigen en betalen de leverkosten terug. Je mag ze binnen de 10 dagen op de rekening verwachten waarmee je betaald.Met vriendelijke groeten,Je IKEA team

G. J.

Naar: IKEA BELGIUM

03/04/2024

Beste,Bedankt hiervoor. Maar er was hierbij ook een eerste deellevering die door bPost ging gebeuren maar die is naar jullie teruggestuurd met de vermelding: 'adres onbestaande'.... De dag voor de levering met VPD.Dit bedrag werd me nog steeds niet teruggestuurd. Kan je dit ook bekijken en correct terugbetalen? Bedankt.

IKEA BELGIUM

Naar: G. J.

04/04/2024

BesteDe terugbetaling van de niet geleverde artikelen van het Bpost pakket werd nu opgestart. Je mag de terugbetaling binnen de 10 werkdagen verwachten, op de rekening waarmee je betaalde.Met vriendelijke groetenIKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform