Terug

Levering niet aangeboden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/11/2023

BesteIk ontvang een half uur geleden een mail van uw diensten waarbij er wordt gemeld dat mijn zending naar een ophaalpunt werd gestuurd. Dit terwijl ik in zwangerschapsverlof ben en dus een hele dag ononderbroken thuis ben geweest. Bovendien is het ophaalpunt in kwestie wekelijks maar 2 dagen 2u open! Dit betekent dat ik een tijdslot van amper 4u heb om het pakket op te halen.Zorg dat jullie bezorgers de leveringen aanbieden en werk samen met iets flexibelere ophaalpunten.Mvg

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. C.

30/11/2023

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was de chauffeur wel op uw adres op moment van notificatie op 9h52. Er moet iets zijn gebeurd waardoor hij niet bij u kon afleveren, want het heeft natuurlijk geen zin dat de chauffeur bij u aan de deur kwam...om niet bij u af te leveren.Wat de parcel shop betreft, hebben wij hierover helaas geen bevoegdheid. Dit zijn lokale handels die ermee instemmen om als lokale ontvangers op te treden, maar die qua dienstverlening onafhankelijk blijven.Ik geef uw opmerking en de gegevens echter door aan de Parcel ShopmanagerMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform