Terug

Levering na reparatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: la souris

02/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 31 oktober 2024, gingen jullie de scooter terug brengen. Jullie zijn niet geweest en hebben zelfs niet eens verwittigd. Ik lees op verschillende sites dat dit niet enkel bij mij gebeurd en jullie niet echt een oplossing zoeken. Ik stel echter vast dat hij nog steeds niet geleverd is. Daarom verzoek ik u om hem ten laatste tegen 14 november zoals jullie aan de telefoon zeiden terug te brengen anders moet ik verdere stappen ondernemen en stuur ik een aangetekend schrijven. Met vriendelijke groeten, Vervaet kelly

Berichten (4)

la souris

Naar: K. V.

02/11/2024

Geachte mevrouw Vervaet, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de vertraging en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat de situatie voor u vervelend is. Zoals telefonisch besproken, hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor het terugbrengen van de scooter op 14 november, nadat we op 31 oktober niet konden komen. We bieden onze oprechte excuses aan voor het uitblijven van onze eerdere communicatie en voor de langere wachttijd door de huidige drukte. We doen ons best om alles op tijd en naar wens op te lossen en danken u voor uw geduld en begrip in deze situatie. -- Met vriendelijke groet, ViolaManager Klantenservice +31 85 303 33 45 info@lasourisscooters.nl www.lasourisscooters.nl Alkmaar Almere Alphen aan den Rijn Amstelveen Amsterdam Antwerpen Apeldoorn Arnhem Breda Den Haag Doetinchem Eindhoven Enschede Groningen Haarlem Hilversum Leuven Maastricht Rotterdam Tilburg Utrecht Venlo Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Op 2 november 2024 om 14:02:14 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X5MPGM-DG4LW]

la souris

Naar: K. V.

03/11/2024

Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Viola (La Souris) 2 nov 2024 16:07 CET Geachte mevrouw Vervaet, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de vertraging en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat de situatie voor u vervelend is. Zoals telefonisch besproken, hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor het terugbrengen van de scooter op 14 november, nadat we op 31 oktober niet konden komen. We bieden onze oprechte excuses aan voor het uitblijven van onze eerdere communicatie en voor de langere wachttijd door de huidige drukte. We doen ons best om alles op tijd en naar wens op te lossen en danken u voor uw geduld en begrip in deze situatie. -- Met vriendelijke groet, ViolaManager Klantenservice +31 85 303 33 45 info@lasourisscooters.nl www.lasourisscooters.nl Alkmaar Almere Alphen aan den Rijn Amstelveen Amsterdam Antwerpen Apeldoorn Arnhem Breda Den Haag Doetinchem Eindhoven Enschede Groningen Haarlem Hilversum Leuven Maastricht Rotterdam Tilburg Utrecht Venlo Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Klachten 2 nov 2024 15:02 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X5MPGM-DG4LW]

K. V.

Naar: la souris

03/11/2024

Ik heb nog geen bevestiging gekregen per mail dat jullie komen dus zolang ik die bevestiging ik niet via mail krijg ga ik er van uit dat er nog niets gepland is. Want jullie zeggen zoveel aan de telefoon maar doen niets.

la souris

Naar: K. V.

05/11/2024

Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Klachten 3 nov 2024 17:31 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [394950-241MK]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform