Hallo Klachten,
Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken:
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging:
Viola (La Souris)
2 nov 2024 16:07 CET
Geachte mevrouw Vervaet,
Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de vertraging en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat de situatie voor u vervelend is.
Zoals telefonisch besproken, hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor het terugbrengen van de scooter op 14 november, nadat we op 31 oktober niet konden komen. We bieden onze oprechte excuses aan voor het uitblijven van onze eerdere communicatie en voor de langere wachttijd door de huidige drukte.
We doen ons best om alles op tijd en naar wens op te lossen en danken u voor uw geduld en begrip in deze situatie.
--
Met vriendelijke groet,
ViolaManager Klantenservice
+31 85 303 33 45
info@lasourisscooters.nl
www.lasourisscooters.nl
Alkmaar Almere Alphen aan den Rijn Amstelveen Amsterdam Antwerpen Apeldoorn Arnhem Breda Den Haag Doetinchem Eindhoven Enschede Groningen Haarlem Hilversum Leuven Maastricht Rotterdam Tilburg Utrecht Venlo
Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen.
Klachten
2 nov 2024 15:02 CET
[X5MPGM-DG4LW]