Beste,Op 23 april kocht ik, bij Mercedes Vereenooghe te Brugge, gezien de dringendheid een jonge occasie. Ik mocht op 27 april de nodige papieren (Doc. Ref. 11110) komen tekenen en er werd afgesproken de wagen in twee stappen klaar te maken om een zo snel mogelijke levering mogelijk te maken.Stap 1 wagen keuren en de nodige papieren voorzien voor lening, verzekering, nummerplaat.Stap 2 de wagen naar een ombouwer brengen voor de nodige aanpassingen in het kader van een handicap.Stap 1 werd echter niet uitgevoerd en de wagen staat al enige tijd klaar bij de ombouwer om te worden afgehaald. De verkoper wil dit echter niet doen omdat hij van mening is dat eerst alle papieren van stap 2 in orde moeten zijn en hij alles in een keer zal laten keuren.Op 18 juni heb ik opnieuw contact opgenomen om aan te kaarten dat mijn gezin nu volledig zonder auto komt te zitten en de vraag naar een oplossing.In plaats van constructief naar een oplossing te zoeken werd ik gewoon afgescheept met de melding dat dit niet zijn verantwoordelijkheid is en dat ik maar bij de ombouwer moet gaan aankloppen.Ik ben van mening dat dit, behoudens de onbeschoftheid, geen service is naar de klant toe. De keuze van de wagen werd ingegeven door de mogelijkheid van snelle levering wat in deze niet het geval is waardoor mijn gezin zonder wagen komt te zitten. Ik verwacht dan ook dat de concessiehouder de nodige stappen zal zetten en mij niet langer van het kastje naar de muur stuurt.Groet,Filip Braeckevelt