Terug

Levering matras

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: EMMA Matelas

06/12/2022

Beste, Op 13/11/22 bestelde ik een boxspring met matras en topper terwaarde van €2263.80. Op 21/11/22 kreeg ik via GLS mijn topper, die was ok. Op dinsdag 22/11/22 kreeg ik mijn matras, deze is niet ok. Er is geen hoes rond en ze heeft overal vlekken. Van de boxspring nog geen nieuws. Ik heb Emma matrassen 2x gebeld en al 3x gemaild, geen antwoord. Ik heb foto's doorgestuurd naar Emma matrassen, geen antwoord. Eigenlijk mogen ze alles komen ophalen en mijn geld terug storten. Ik heb bij Emma matrassen besteld omdat jullie dit bedrijf best qualiteits merk gaven maar dit betwijfel ik toch hoor,.... Vriendelijke groeten Lieve

Berichten (7)

EMMA Matelas

Naar: L. V.

06/12/2022

Hi, '‹ Thanks for contacting us. '‹ Let us know how can we help you? Cordially, Shams ? s:www.emma-matelas.be ☎ +32-23201440 ? contact@emma-matelas.be Op Di, 6 Dec om 2:39 AM , Klachtenbox schreef:

L. V.

Naar: EMMA Matelas

06/12/2022

Beste op 1 december heeft jullie collega Ayoub mij een mail doorgestuurd waar ik kon op antwoorden en heb dat ook gedaan, alsook foto's doorgestuurd maar geen antwoord. Via telefoon kan ik u de foto's niet tonen, hebt u mijn mail op 1 december dan niet ontvangen?

EMMA Matelas

Naar: L. V.

06/12/2022

Hi Lieve, Noted your mail and thanks for contacting us. '‹ We are really very sorry for our late reply.As per your queries  we already go through with your order 900819733. As we can see in our system your Signature Box spring expected delivery schedule is 2023-01-23 - 2023-02-08. Also you received the mattress you said which is not ok. For this we are requesting you please kindly send us some picture of the mattress.. So that we can take our action accordingly '‹ if you have any further queries please do let us know. We are here to assist you. '‹ Thanks In advance for your nice and kind cooperation. '‹ Cordially, Shams ? s:www.emma-matelas.be ☎ +32-23201440 ? contact@emma-matelas.be Op Di, 6 Dec om 7:25 AM , Service client Emma schreef: Hi, '‹ Thanks for contacting us. '‹ Let us know how can we help you? Cordially, Shams ? s:www.emma-matelas.be ☎ +32-23201440 ? contact@emma-matelas.be Op Di, 6 Dec om 2:39 AM , Klachtenbox schreef:

EMMA Matelas

Naar: L. V.

07/12/2022

Bonjour, Notre service qualité nous a indiqué qu'une réponse vous a été apportée par notre équipe.   Il se peut que la réponse de nos services se trouve dans votre dossier spam/courriers indésirables. Si cela n'est pas le cas, nous vous prions de répondre à cet email, ce qui aura pour effet de rouvrir votre dossier. N'hésitez pas à nous donner votre avis   In welke mate ben je tevreden over de geleverde dienstverlening van Emma? Zeer ontevreden Ontevreden Neutraal Tevreden Zeer tevreden Cordialement, L'équipe service clientèle Emma

L. V.

Naar: EMMA Matelas

09/12/2022

Beste, Ik krijg bericht dat jullie maandag mijn matras komen halen maar in vorige mail was op dinsdag de afspraak. Ik ben niet thuis op maandag!!!

EMMA Matelas

Naar: L. V.

09/12/2022

Bonjour, Notre service qualité nous a indiqué qu'une réponse vous a été apportée par notre équipe.   Il se peut que la réponse de nos services se trouve dans votre dossier spam/courriers indésirables. Si cela n'est pas le cas, nous vous prions de répondre à cet email, ce qui aura pour effet de rouvrir votre dossier. N'hésitez pas à nous donner votre avis   In welke mate ben je tevreden over de geleverde dienstverlening van Emma? Zeer ontevreden Ontevreden Neutraal Tevreden Zeer tevreden Cordialement, L'équipe service clientèle Emma

L. V.

Naar: EMMA Matelas

27/12/2022

Beste Jullie hebben mijn matras goed ontvangen en wat gaan jullie nu doen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform