Beste, op 29/07/2023 een bestelling geplaatst bij Emma Matras (op de website) voor een matras en matrasbeschermer. Betaling meteen in orde gebracht via kredietkaart. Alles ging vlot en snel een bestelbevestiging gekregen.De matrasbeschermer had leverdatum 04/08-18/08 en de matras 04/08-11/08. De matrasbeschermer werd reeds geleverd op 02/08, dus dat ging allemaal goed.De matras werd echter niet geleverd. Op 17/08 contact opgenomen via contactformulier en de ochtend nadien (18/08) antwoord gehad dat ze het gingen nakijken. Tegen de middag van 18/08 de info gekregen dat levering ging gebeuren tussen 21/08 en 03/09. Je voelt het echter al aankomen, dit is niet gebeurd.Op 01/09 gereageerd op de voorgaande conversatie, waarop snel een antwoord kwam met de vraag/melding te wachten tot 03/09. Als het dan niet in orde was, moest ik hen opnieuw contacteren. Dit heb ik dan gedaan op 2/09, want plots stond er op de website bij de matras dat de betaling niet ontvangen was. Daarvoor stond dat telkens als voltooid én bij de matrasbeschermer staat de betaling nog altijd voltooid (en dat was geleverd, zie boven) terwijl dit samen betaald is.Geen reactie gekregen en op 04/09 opnieuw gestuurd dat ik geen levering van de matras heb ontvangen. Op 05/09 opnieuw gemaild omdat ik geen reactie krijg terwijl het de maand ervoor wél snel ging. Tot nu toe dus (bijna) een week geen enkele reactie meer ontvangen en op de website verandert de levertijd niet. Alsook blijft de betaling als onvoltooid staan, terwijl dit duidelijk in orde is.Latere levering heb ik helemaal geen probleem mee. Ik heb wel problemen met de communicatie die uit het niets wegvalt én de betaling die van voltooid naar niet voltooid gaat. Er is duidelijk iets niet correct. Als de recente klachten lees, merk ik op helemaal niet alleen te zijn.Hopelijk snel een oplossing. Levering (logisch) of terugbetaling van deel matras.