Na betaling van twee beeldschermen (merk HP) voor 300 euro komt de verkoper ineens af met een onbekende koerierdienst die eist dat je met hen ook nog eens een bijkomende afspraak maakt om het te laten leveren, en indien niet thuis werken zij ook niet met postpunten en eisen ze dus een nieuwe afspraak. Dat is voor ons een serieus probleem gezien we sowieso niet thuis kunnen zijn, maakt niet uit hoeveel "afspraken" ze van ons eisen. Maar de verkoper weigert een deftige oplossing te bieden en houdt ons in de plaats daarvan aan het lijntje en zegt dat ze pas op "9 mei" zullen kijken of het wel of niet geleverd is en dan "mogelijk" iets ondernemen. Ook bol zelf laat de verkoper gewoon doorklossen zonder iets te ondernemen. Noch de verkoper noch BOL wil blijkbaar een annulering doen zoals we vragen en bol zegt dat we ons geld blijkbaar ook niet zomaar gaan kunnen terugkrijgen (zo zegt hun klantendienst ineens). Wat is dat voor onzin eigenlijk?? Wij zitten nu dus vast met twee producten die pas geleverd worden wanneer we thuis zijn, wat voor ons sowieso niet mogelijk is. We hadden bij aankoop een DEFTIGE koerierdienst verwacht die met postpunten werkt zonder bijkomende afpsraken en interventies. Gezien dat niet zo is kunnen we die producten niet in ontvangst nemen eEISEN WE ONMIDDELLIJK annulering van beide bestellingen en ons geld terug. Gezien onze eis door beiden wordt geweigerd zijn we genoodzaakt om hen via deze weg tot een correcte oplossing te dwingen.