Terug

Levering loopt helemaal fout/bol noch verkoper bereid tot deftige oplossing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. P.

Naar: bol.com

05/05/2025

Na betaling van twee beeldschermen (merk HP) voor 300 euro komt de verkoper ineens af met een onbekende koerierdienst die eist dat je met hen ook nog eens een bijkomende afspraak maakt om het te laten leveren, en indien niet thuis werken zij ook niet met postpunten en eisen ze dus een nieuwe afspraak. Dat is voor ons een serieus probleem gezien we sowieso niet thuis kunnen zijn, maakt niet uit hoeveel "afspraken" ze van ons eisen. Maar de verkoper weigert een deftige oplossing te bieden en houdt ons in de plaats daarvan aan het lijntje en zegt dat ze pas op "9 mei" zullen kijken of het wel of niet geleverd is en dan "mogelijk" iets ondernemen. Ook bol zelf laat de verkoper gewoon doorklossen zonder iets te ondernemen. Noch de verkoper noch BOL wil blijkbaar een annulering doen zoals we vragen en bol zegt dat we ons geld blijkbaar ook niet zomaar gaan kunnen terugkrijgen (zo zegt hun klantendienst ineens). Wat is dat voor onzin eigenlijk?? Wij zitten nu dus vast met twee producten die pas geleverd worden wanneer we thuis zijn, wat voor ons sowieso niet mogelijk is. We hadden bij aankoop een DEFTIGE koerierdienst verwacht die met postpunten werkt zonder bijkomende afpsraken en interventies. Gezien dat niet zo is kunnen we die producten niet in ontvangst nemen eEISEN WE ONMIDDELLIJK annulering van beide bestellingen en ons geld terug. Gezien onze eis door beiden wordt geweigerd zijn we genoodzaakt om hen via deze weg tot een correcte oplossing te dwingen.

Berichten (3)

bol.com

Naar: A. P.

06/05/2025

Beste Andy, Bedankt voor je bericht. Spijtig om te vernemen dat de twee beeldschermen niet bezorgd kunnen worden. We zien terug dat de partner op 5 mei je een e-mail heeft gestuurd met de informatie dat ze een terugbetaling in orde gaan maken. Beide artikelen zullen we retour aanmelden zodat de partner deze kan verwerken. Hiermee wordt dan een terugbetaling gestart. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 5 mei 2025 15:30 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Levering loopt helemaal fout/bol noch verkoper bereid tot deftige oplossing ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

A. P.

Naar: bol.com

06/05/2025

Ik mag dan HOPEN dat die verzending door hen wordt TERUGGEROEPEN want totnogtoe staat het nog steeds op verzenden. Die bestelling moet GEANNULEERD, niet op "retour", begrepen??????? Stop maar gewoon met dat rot spelletje! ANNULEREN en mijn geld weder.

bol.com

Naar: A. P.

06/05/2025

Goedemiddag Andy, Bedankt voor je reactie. Om 11:46 uur heeft de partner je een e-mail gestuurd met de informatie dat zij de zendingen hebben geannuleerd. Hierdoor zouden de zendingen retour gaan. Wij hebben de partner verzocht beide retouren zo snel mogelijk te verwerken. Dit houden we in de gaten. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 6 mei 2025 11:46 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van ANDY P ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform