Beste,
De kranten-bedeling gebeurt te laat , op een verkeerd adres of helemaal niet (zoals vandaag alweer ).
In het WE krijgen we vaak géén krant ! (nochtans is de WE-krant duurder) OF pas tegen 10h a.m.
Met een kranten-abonnement wil de consument zijn product graag in de postbus, op tijd en zeker de WE-krant.
Op de buiten is het niet evident een krantenwinkel in de buurt te vinden, daarom kozen wij voor een kranten-abonnement.
Het gaat o.a. over de kranten HLN en De Tijd.
Deze uitgeverijen bedienen hun klanten niet volgens de afspraak .
Het gaat niet alleen over de bedeling maar ook over de verloren kost voor de consument, het doel van een abonnement wordt zo totaal achterhaald en onnuttig.
Het is aan de uitgeverijen en DPGmedia om hun klanten correct te bedienen en aldus een oplossing te vinden; m.a.w. een andere bedeler dan AMP of PPP, want het is duidelijk dat zij deze taak niet aankunnen .
Met Bpost hebben wij jaren mogen genieten van een haast correcte bedeling....
Als klant willen wij dat de uitgeverijen hun overeenkomst naleven en de nodige stappen zetten om dit probleem terdege en snel aan te pakken.
Groeten,
C VdV