Terug

Levering kranten volgens abonnement

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

C. V.

Naar: DPG Media

14/10/2025

Beste, De kranten-bedeling gebeurt te laat , op een verkeerd adres of helemaal niet (zoals vandaag alweer ). In het WE krijgen we vaak géén krant ! (nochtans is de WE-krant duurder) OF pas tegen 10h a.m. Met een kranten-abonnement wil de consument zijn product graag in de postbus, op tijd en zeker de WE-krant. Op de buiten is het niet evident een krantenwinkel in de buurt te vinden, daarom kozen wij voor een kranten-abonnement. Het gaat o.a. over de kranten HLN en De Tijd. Deze uitgeverijen bedienen hun klanten niet volgens de afspraak . Het gaat niet alleen over de bedeling maar ook over de verloren kost voor de consument, het doel van een abonnement wordt zo totaal achterhaald en onnuttig. Het is aan de uitgeverijen en DPGmedia om hun klanten correct te bedienen en aldus een oplossing te vinden; m.a.w. een andere bedeler dan AMP of PPP, want het is duidelijk dat zij deze taak niet aankunnen . Met Bpost hebben wij jaren mogen genieten van een haast correcte bedeling.... Als klant willen wij dat de uitgeverijen hun overeenkomst naleven en de nodige stappen zetten om dit probleem terdege en snel aan te pakken. Groeten, C VdV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform