Terug

Levering krant

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Het Nieuwsblad

25/10/2025

Ik heb een abonnement op het Nieuwsblad, abonnementsnummer 3083786. Vandaag wééral geen krant ontvangen. Sedert 29/09/2025 ontvangen wij de krant via een andere bezorger. Vroeger was dat bpost, en nóóit problemen. Ik krijg wel zo’n krantencheques om ergens een papieren krant af te halen, maar die verplaatsing is voor mij niet zo gemakkelijk. Een dag kan ik nog aannemen, maar 2 dagen naeen, en dan nog een weekendkrant, is toch net iets teveel. En ik sta denk ik niet alleen, want overal om me heen, en ook in de krantenwinkel, hoor ik klachten over de bezorging. Elke gemeente en elke straat binnen die gemeente heeft een eigen naam, elk huis in die straat heeft een uniek nummer. Ik zou denken dat het toch niet zó moeilijk kan zijn om, aan de hand van een lijst, de juiste krant in de juiste bus te dumpen. Mijn vaststelling is dat die bezorgers totaal inefficiënt werken. Vraag is waarom jullie naar dit systeem zijn overgegaan. Misschien goedkoper dan bpost? Kan wel, maar het zet overal kwaad bloed hij jullie klanten. Ik vraag gewoon dat ik mijn dagelijkse papieren krant in de bus krijg, daar betaal ik tenslotte ook voor. Reactie gevraagd bij Mediahuis online en via mail. Herman Van Colen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform