Terug

levering komt niet toe

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: EMMA Matelas

21/03/2024

Beste, Ik heb op 24/01 een bed besteld, met daarin een matras, topper, kussens, deken en de boxsprings zelf. nu heb ik na 2 maand al 3 verschillende pakketten, op 3 verschillende momenten, mogen ontvangen, maar ik heb nog steeds mijn boxsprings niet ontvangen? ook de hoes voor mijn matras is nog niet toegekomen.Ook vind ik het straf dat er niets van update over de leverdatum komt. Ik heb al verschillende mails gestuurd en klachten ingediend bij Emma Matras, maar steeds krijg ik de respons dat de bestelling in het magazijn ligt en ze niet communiceren over de leverdatum om verwarring te voorkomen. ook het excuus van onekende vraag naar onze producten wordt gebruikt, maar dan snap ik niet waarom ik ook wekelijks nieuwe mails krijg met promoties van Emma Matras - Misschien moeten ze eerst de mensen die hun bed hebben besteld en betaald helpen in plaats van nog meer mensen te duperen?

Berichten (4)

EMMA Matelas

Naar: L. D.

27/05/2024

Beste,Hierbij wil ik u meedelen, dat het hoofdbord van uw client niet geleverd kon worden vanwege mis communicatie (verkeerd telefoonnummer in de bestelling zie bijlage).Ik wacht nu op een reactie met het juiste telefoonnummer om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.Groetjes,Paulinoand128187 s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 and128231 service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Do, 21 Mrt om 10:36 AM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 12730189:1024352         12730189:1024352

EMMA Matelas

Naar: L. D.

28/06/2024

Beste,Hierbij wil ik u meedelen, dat de levering inmiddels heeft plaatsgevonden.Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, beantwoord dan vooral deze e-mail. Ook kun je altijd naar mij vragen wanneer je naar ons belt.Een fijne nachtrust toegewenst! Groetjes,Paulino&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Do, 21 Mrt om 10:36 AM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 12730189:1024352

EMMA Matelas

Naar: L. D.

30/07/2024

Beste Test-aankoop,Aanvulling op de laatste verzonden e-mail, stuur ik deze e-mail na.​De bestelling is in zijn geheel ontvangen door de klant en is ook voor de late levering gecompenseerd door ons.Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd. Mocht u nog meer vragen hebben, help ik u er graag mee verder.Wens ik u voor nu nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Vr, 28 Jun om 4:05 AM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste,Hierbij wil ik u meedelen, dat de levering inmiddels heeft plaatsgevonden.Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, beantwoord dan vooral deze e-mail. Ook kun je altijd naar mij vragen wanneer je naar ons belt.Een fijne nachtrust toegewenst! Groetjes,Paulino&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Do, 21 Mrt om 10:36 AM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 12730189:1024352

EMMA Matelas

Naar: L. D.

02/09/2024

Beste Test-aankoop,Ter aanvulling op de vorige e-mail met betrekking tot het hoofdbord.Nieuw hoofdbord is geleverd op 13de van juni en op 5 juli is het gebroken hoofdbord meegenomen.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Di, 30 Jul om 8:54 AM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste Test-aankoop,Aanvulling op de laatste verzonden e-mail, stuur ik deze e-mail na.​De bestelling is in zijn geheel ontvangen door de klant en is ook voor de late levering gecompenseerd door ons.Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd. Mocht u nog meer vragen hebben, help ik u er graag mee verder.Wens ik u voor nu nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Vr, 28 Jun om 4:05 AM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste,Hierbij wil ik u meedelen, dat de levering inmiddels heeft plaatsgevonden.Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, beantwoord dan vooral deze e-mail. Ook kun je altijd naar mij vragen wanneer je naar ons belt.Een fijne nachtrust toegewenst! Groetjes,Paulino&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Do, 21 Mrt om 10:36 AM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 12730189:1024352


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform